توقیف یک دستگاه خودرو پژو حامل یک میلیارد ریال انواع داروی قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو حامل یک میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: مأموران […]

توقیف یک دستگاه خودرو پژو حامل یک میلیارد ریال انواع داروی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو حامل یک میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: مأموران انتظامی مستقر در یکی از جاده‌های منتهی به شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس حاضر در صحنه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از خودرو پرداختند که در آن انواع دارو که تمامی آنها قاچاق و فاقد اسناد و مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه ارزش داروهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص فرد متخلف شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.