لغو فعالیت گردشی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در اصفهان فعالیت گردشی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در اصفهان لغو شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی در استان از حالت گردشی خارج شد و به روال عادی و با تمام ظرفیت […]

لغو فعالیت گردشی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در اصفهان

فعالیت گردشی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در اصفهان لغو شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی در استان از حالت گردشی خارج شد و به روال عادی و با تمام ظرفیت بازگشت.
بهمن علیپور افزود: هفته گذشته فعالیت جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در استان اصفهان برای صرفه‌جویی در مصرف گاز شهری و تامین گاز بخش خانگی، به حالت گردشی درآمده بود، اما از شنبه این هفته این نحوه فعالیت متوقف شد.
وی افزود: لغو شدن طرح چرخشی فعالیت جایگاه‌های سی ان جی با هدف ارائه گاز طبیعی فشرده به عنوان سوخت پاک و کاهش آلودگی محیط زیستی اجرا شد.
علیپور با اشاره به اینکه هفته گذشته فعالیت جایگاه‌های سوخت سی ان جی استان به حالت گردشی و با ظرفیت ۵۰ درصد جایگاه‌ها درآمده بود، گفت: در زمان حاضر همه این جایگاه‌ها در استان با تمام ظرفیت درحال فعالیت هستند.
وی به فعالیت بیش از ۱۶۰ جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: هماهنگی لازم با همه جایگاه‌ها برای فعالیت کامل از روز جمعه گذشته انجام شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی در استان با توجه به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان و با هدف مدیریت مصرف گاز از روز جمعه ۲۳ دی امسال به‌صورت گردشی در آمده بود