رهبری مقتدر، مکتبی حسینی و ملتی متحد، عوامل اصلی پیشرفت و تاب‌آوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس ؛ امام جمعه ی موقت شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،بهره مندی از رهبری مقتدر، پیروی […]

رهبری مقتدر، مکتبی حسینی و ملتی متحد، عوامل اصلی پیشرفت و تاب‌آوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس ؛ امام جمعه ی موقت شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،بهره مندی از رهبری مقتدر، پیروی از مکتب امام حسین و وحدت مردم را از دلایل اصلی پیشرفت‌ها و تاب‌آوری نظام دانست و گفت: اگر این موارد را حفظ کنیم می‌توانیم محکم تر از گذشته ، راه را ادامه دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی افزود :رهبر هوشیار و بیدار ما توانسته اند نقش بسیار مهمی در هدایت جامعه داشته باشند و بهره‌مندی نظام از رهبری که چنین ویژگی هایی دارد یکی از دلایل قدرت نظام محسوب می‌شود.
وی گفت: در طول تاریخ، دشمنان ما بارها سعی کرده انداین اصل اساسی از قدرت نظام ما را تضعیف کنند اما آگاهی مردم نسبت به شرایط جامعه ،نگذاشته آنها به خواسته‌های خود برسند.
امام جمعه ی موقت شیراز به موضوع مکتب الهی و حسینی به عنوان مکتب انتخابی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هم اشاره کرد و گفت :مکتبی که ما از آن پیروی می‌کنیم به ما آموخته ظلم نکنیم و زیر بار زور و ستم نرویم و جهانیان این موضوع را بارها در تصمیمات مهم ما دیده اند.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: در کنار دواصل رهبری و مکتب، وجود ملت متحدهم یکی از علت‌های اصلی پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ارتباطی تنگاتنگ با سایر علل دارد .
وی گفت: دشمنان برای تمامی این اصول ،همواره نقشه های زیادی کشیده اند اما هر بار یکی از این اصول راهدف قرار گرفته اندتلاش‌های آنها به شکست منجر شده است.
امام جمعه ی موقت شیراز در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز به موضوع احتکار دارو دربعضی داروخانه‌ها و گرانفروشی در برخی اصناف هم اشاره کرد و گفت: این موضوعات برای مردم مشکلاتی به وجود آورده و بازرسان باید به صورت جدی وارد میدان شوند.