نشریه «اسپورت» خبر داد، باشگاه بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پس از این که نشریه «موندو دپورتیوو» در گزارشی خبر از ارسال درخواست برای کسب مجوزی ویژه شد تا بتواند […]

نشریه «اسپورت» خبر داد، باشگاه بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پس از این که نشریه «موندو دپورتیوو» در گزارشی خبر از ارسال درخواست برای کسب مجوزی ویژه شد تا بتواند لیونل مسی را در تابستان پیش‌رو به خدمت بگیرد، حالا خبر جدید حاکی از این است که بررسی این طرح زمان‌بر خواهد بود.

نشریه «اسپورت» در گزارشی مدعی شد، لالیگا به محض دریافت طرح اقتصادی بارسلونا به این باشگاه اعلام کرده با توجه به پیچیدگی‌های این طرح امکان‌سنجی اقتصادی امکان پاسخ فوری به آن وجود ندارد. در همین راستا منابعی درون باشگاه بارسا می‌گویند مدیریت باشگاه به طرح اقتصادی خود اعتقاد کامل داشته و معتقدند این طرح همه نگرانی‌های لالیگا را رفع خواهد کرد.

البته باشگاه بارسلونا برای این که بتواند مانع بزرگ بر سر راه بازگرداندن لیونل مسی را بردارد، کار ساده‌ای نخواهد داشت، چرا که این باشگاه باید از مجموع دستمزد پرداختی به بازیکنانش ۲۰۰ میلیون یورو کاهش دهد یا این که برای جذب بازیکن جدید محل درآمد جدیدی هم معرفی کند.

این نشریه همچنین بارسلونا به همراه طرح اقتصادی‌اش یک درخواست مهم از لالیگا داشته و خواهان به دست آوردن مجوزی استثنایی بوده است. بر اساس این مجوز ویژه لالیگا به بارسلونا اجازه می‌دهد به جای اثبات درآمد ۲۰۰ میلیون یورویی در تابستان امسال، این میزان درآمد را در طول یک دوره دو ساله به دست آورده و مدارک آن را ارائه بدهد.