استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران تاکید کرد: حتی یک مصوبه در سفر استانی و سفرهای شهرستانی نباید از قلم بیفتد؛ چراکه موجب نارضایتی و ناامیدی مردم می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر سه […]

استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران تاکید کرد: حتی یک مصوبه در سفر استانی و سفرهای شهرستانی نباید از قلم بیفتد؛ چراکه موجب نارضایتی و ناامیدی مردم می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر سه شنبه یکم شهریورماه در گردهمایی فرمانداران استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بیان کرد: خوشبختانه شرایط همدل و همسویی در استان حاکم است اما ترافیک کار زیاد است؛ از این رو فرمانداران مصوبات سفر استانی ریاست جمهور که مصوبات آن ابلاغ شده است و مصوبات سفرهای شهرستانی هیئت دولت را پیگیری کنند تا نتایج مطلوب حاصل شود.
وی ادامه داد: حتی یک مصوبه در سفر استانی و سفرهای شهرستانی نباید از قلم بیفتد؛ چراکه موجب نارضایتی و ناامیدی مردم می شود لذا پیگیری مصوبات تا رسیدن به اجرا و حصول نتیجه بسیار حائز اهمیت است.
استاندار اصفهان با اشاره به شاخص های اصلی دولت، عنوان کرد: رفتار ما باید به گونه ای باشد که شاخص های اصلی دولت از جمله همدلی با مردم، پاکدستی، نگاه انقلابی و … به صورت شهودی در قلب مردم جای خود را باز کند.
دکتر مرتضوی خطاب به فرمانداران گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم، در هفته دولت و کل سال از تبلیغات پرهزینه و حواشی اجتناب شود. همچنین مراسم های بهره‌برداری، افتتاحیه، کلنگ زنی و … با حضور و مشارکت مردم انجام شود.
وی عنوان کرد: تزریق روحیه امیدآفرینی در مردم و بدنه دولت را فراموش نکنیم؛ چراکه دشمن تلاش می کند با استفاده نامطلوب از رسانه، مردم را ناامید کند از این رو باید در معرفی صحیح دستاوردهای نظام و دولت هوشمندانه و تخصصی عمل کنیم.