چهاردهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت افتتاح پروژه‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان صبح امروزبا حضور مدیران شهری و شهروندان منطقه ۵ شهرداری اصفهان پروژه های عمرانی این منطقه با اعتباری بالغ بر۳۱۶میلیارد تومان به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این پروژه ها شامل احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید […]

چهاردهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت افتتاح پروژه‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان

صبح امروزبا حضور مدیران شهری و شهروندان منطقه ۵ شهرداری اصفهان پروژه های عمرانی این منطقه با اعتباری بالغ بر۳۱۶میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، این پروژه ها شامل احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید با هزینه ۱۹۰ میلیارد تومان، فرهنگسرای ادب با هزینه ۴۸ میلیارد تومان، احداث خط انتقال پساب از سپاهان‌شهر به صفه، احداث زمین ورزشی روباز است که امروز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

پروژه نیروگاه خورشیدی با احداث فضای سبز (مجموعه نگین صفه) به مساحت ۱۱۵۰۰ متر مربع، اجرای نورپردازی با هزینه سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شامل پل شهید ستاری، سپاهان‌شهر، خیابان شاهد، پارک کوهستانی صفه، احداث پاتوق شهری با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان و ساخت نصب و اجرای المان‌های شهری و بازی کودکان با هزینه سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های منطقه است که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه ویژه برنامه ای در تالار فرشچیان با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن دوست فرماندهی ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شده بود که شهردار منطقه پنج قول کلنگ زنی ادامه خیابان کمکی ارتش را در همین جلسه از وی گرفت و در پایان نیز مراسم کلنگ زنی این خیابان برگزار شد.
همچنیننادرالاصلی عضو شورای شهر اصفهان نیز گفت: امروز با افتتاح پروژه‌های این منطقه، گوشه‌ای از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم اصفهان و شهروندان منطقه پنج به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در سالروز فتح خرمشهر یاد و نام شهدا و امام راحل (ره) را گرامی می‌داریم، افزود: فتح خرمشهر نقطه عطفی در انقلاب اسلامی کشور است، لذا همه ملزم به یادآوری این یوم‌الله هستیم، در واقع همه مأمور هستیم تا در چنین روزهای تاریخی و بزرگی همچون سالروز آزادی خرمشهر، از حماسه‌سازی مردم اصفهان یاد کنیم که در دوران دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل داشتند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه عظمتی که شهدا برای این سرزمین و نظام ایجاد کردند در طول تاریخ کم‌نظیر است، لذا وظیفه داریم خانواده شهدا را تکریم کنیم، تصریح کرد: به نام این روز مبارک و به پاس جانفشانی شهدا و ازخودگذشتگی خانواده‌های آنان امروز پروژه‌های مختلفی در منطقه پنج همچون فرهنگسرای ادب در محله حسین‌آباد به بهره‌برداری و در اختیار شهروندان این منطقه قرار می‌گیرد، لذا امیدواریم این پروژه‌ها ابراز قدردانی و ارادتی به شهدا و خانواده‌های آنها باشد.

خبرنگارالهام خانی