۱۰۷ بیماری سخت‌درمان، تحت‌پوشش بیمه سلامت کردستان مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: صندوق حمایت از بیماریهای سخت‌درمان، ۱۰۷ بیماری سخت‌درمان و پرهزینه تحت پوشش قرار می‌دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ انور اسماعیلی، اظهار کرد: بیمه سلامت، صندوق حمایت از بیماری‌های صعب‌العلاج از جمله انواع سرطان را امسال راه‌اندازی کرد تا […]

۱۰۷ بیماری سخت‌درمان، تحت‌پوشش بیمه سلامت کردستان

مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: صندوق حمایت از بیماریهای سخت‌درمان، ۱۰۷ بیماری سخت‌درمان و پرهزینه تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ انور اسماعیلی، اظهار کرد: بیمه سلامت، صندوق حمایت از بیماری‌های صعب‌العلاج از جمله انواع سرطان را امسال راه‌اندازی کرد تا این بیماران در بحث درمان و پرداخت هزینه دچار مشکل نشوند.

وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه پایدار و مشخصی برای این صندوق اختصاص داده و مشکلی از لحاظ اعتبار وجود ندارد، بنابراین افراد دارای بیماری سخت‌درمان و ناتوان از پرداخت هزینه و درمان، حتما به بیمه سلامت مراجعه کنند تا تحت پوشش قرار گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان بر آمادگی کامل برای حمایت از بیماران دارای بیماری‌های سخت درمان در بحث هزینه‌های درمان تاکید کرد و ادامه داد: بیمه سلامت ۹۵ تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمان بیماری‌های سخت درمان را به ویژه در بخش دولتی را متقبل می‌شود.