هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو عصر روز پنجشنبه، ۲۶ خردادماه و با حضور مسئولان، فعالان و کارشناسان این حوزه آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان، در آیین روبان‌چینی این رویداد اقتصادی، حمیدرضا فولادگر مشاور وزیر اقتصاد و نماینده ادوار […]

هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو عصر روز پنجشنبه، ۲۶ خردادماه و با حضور مسئولان، فعالان و کارشناسان این حوزه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان، در آیین روبان‌چینی این رویداد اقتصادی، حمیدرضا فولادگر مشاور وزیر اقتصاد و نماینده ادوار مجلس، روح‌الله چلونگر رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف اصفهان، امیرحسین جلالی رئیس انجمن قطعه‌سازان استان تهران، ابراهیم احمدی رئیس انجمن تولیدکنندگان قطعات خودرو اصفهان و مدیران عامل شرکت‌های فعال در صنعت قطعه‌سازی حضور داشتند.

این نمایشگاه تا روز ۳۰ خردادماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به بازدید از آن بپردازند.