تداخل اربعین امسال با سالگرد اغتشاشات مشتی کوبنده بر دهان فتنه های واهی اسلام و انقلاب است همسر شهید رضا داستانی شهید مدافع امنیت که در جریان اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسید، در خصوص حضور پرشور جوانان امسال در اربعین پیامی صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛همسر شهید رضا داستانی گفت: […]

تداخل اربعین امسال با سالگرد اغتشاشات مشتی کوبنده بر دهان فتنه های واهی اسلام و انقلاب است

همسر شهید رضا داستانی شهید مدافع امنیت که در جریان اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسید، در خصوص حضور پرشور جوانان امسال در اربعین پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛همسر شهید رضا داستانی گفت: همسر من در جریان اغتشاشات سال گذشته که فتنه ها در جهت عفاف وحجاب در کشور ما به پا کردند وخوشبختانه مانند همیشه در اهداف شوم خود ناکام ماندند، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

او گفت: زنان ایرانی در طول تاریخ تاکنون پیگیر سنت ائمه اطهار علیهم السلام و سنت مقدس حجاب حضرت فاطمه سلام الله علیها بودند و خواهند بود.

این همسر شهید والامقام گفت: طبق فرمایش حضرت آقا، در جریان نا آرامیهای پارسال تنها تعدادی از جوانان بودند که برای مدتی کوتاه گول توطئه‌های دشمنان را خوردند و خوشبختانه این تعداد هم بعد از مدتی متوجه اشتباه خود شدند.

شهید رضا داستانی

همسر شهید داستانی افزود: خدا را شاکریم که امسال اربعین با جریان فتنه پارسال تداخل پیدا کرد و یک حرکت عظیم و بزرگ جهانی را به دشمنان اسلام وانقلاب نشان دادند که جدای از تمام این حضورهای افتخار آفرین ومعنوی قطعا برکات زیاد دیگری را در پی خواهد شد.

خبرنگار: کویستان عبدالحکیمی