معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فلاورجان که با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه فلاورجان، مسئولان اداری، اجرایی، قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار گردید، اظهار داشت: نمی‌توانم در شهرستان فلاورجان حضور یایم و از رشادت گردان […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فلاورجان که با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه فلاورجان، مسئولان اداری، اجرایی، قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار گردید، اظهار داشت: نمی‌توانم در شهرستان فلاورجان حضور یایم و از رشادت گردان خط‌شکنان به فرماندهی حاج احمد کاظمی، مرحوم آیت‌الله العظمی شریعت و مرحوم جمالی که هرکدام منشا خدمات بسیار ارزنده به مردم این خطه و سامان داشتند، یاد ننمایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،جان نثاری در این مراسم گفت: باتوجه به دغدغه‌مندی تمام مسئولان این شهرستان سختکوش، نیاز است تا به شکلی ویژه به موضوع آب و عدالت در نحوه توزیع آن در استان به ویژه مردم این دیار شهیدپرور و متدین فلاورجان که اکثرا کشاورز هستند نگاه ویژه‌ شود.

جان‌نثاری، ادامه داد: در مراسم تکریم و معارفه آنچه مهم است، این مولفه است که افراد با یک سیاست‌گذاری جدیدی وارد میدان شوند. نظام جمهوری اسلامی تاکنون خدمات ارزنده ای محقق ساخته که باید به نحو مطلوب آنرا برای مردم تبیین، تحلیل، توصیف و بازگو کرد، چراکه از یک کشور مستعمره به کشوری تبدیل شدیم که اکنون الگوی تمام‌عیار برای همه دلدادگان به مکتب و راه خمینی کبیر (ره) است.

معاون استاندار اصفهان، عنوان کرد: مردم از عملکرد دولت‌های گذشته بسیار گلایه مند هستند. در این دولت بنابر این است که گره از کار مردم باز شود و این نیست که مثل دولت‌های گذشته مشکلات را بر گردن دیگران بیندازیم و واقعا هدف این است که گره از مشکلات مردم باز شود و مسائل و مشکلات سامان دهی شود.

وی، ادامه داد: در دولت سیزدهم رئیس‌جمهور خود و کلیه خدمتگزاران شما در قوه مجریه را مکلف به پاسخگوی به مردم می دانند و کارگزاران در هر سطح و مرتبه باید در بین مردم حاضر باشند و این نگاه قاطع و تاثیرگذار ایشان در عملکرد مسئولان طی این مدت به طور کامل مشهود و مبرز است. من اعتقاد دارم، بی گمان اگر شعار “تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین” را محقق و اجرایی سازیم، عقب‌ماندگی‌ها به شکل موثر رفع و برطرف می شود.

در این مراسم از زحمات علی ساعدی فرماندار سابق فلاورجان تقدیر و مهدی معینی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان معرفی شد.
خبرنگار: الهام خانی