دوست نداشتیم به ناحق پنالتی بزنیم و خوشحالم تصمیم داور وتو شد سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: اینکه یک هفته بازی کنید و ۲ هفته بازی نکنید و دوباره یک هفته بازی و ۱۰ روز دور باشید، واقعا به تیم‌ها خیلی ضربه زده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجتبی حسینی پس از […]

دوست نداشتیم به ناحق پنالتی بزنیم و خوشحالم تصمیم داور وتو شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: اینکه یک هفته بازی کنید و ۲ هفته بازی نکنید و دوباره یک هفته بازی و ۱۰ روز دور باشید، واقعا به تیم‌ها خیلی ضربه زده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجتبی حسینی پس از پیروزی ۲ بر یک آلومینیوم مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار دشواری بود. اینکه یک هفته بازی کنید و ۲ هفته بازی نکنید و دوباره یک هفته بازی نکنید و ۱۰ روز دور باشید، واقعا به تیم‌ها خیلی ضربه زده است. در غیاب ۶ بازیکن خودمان مقابل تیم خبو نفت روز خیلی سختی داشتیم. خوشبختانه همان دقایق اول به گل رسیدیم. با وجود اینکه به بازیکنان توصیه کرده بودیم که حریف ایستگاهی زن‌های خوبی دارد، اما بچه ها غفلت کردند و بازی مساوی شد. 

وی ادامه داد: آنها تا زمانی که ۱۱ نفره بودند، خیلی خوب بازی کردند و ما هم دفاع منطقی داشتیم، اما بعد از ۱۰ نفره شدن بازی در اختیار ما قرار گرفت، اما متاسفانه به گل سوم مان نرسیدیم و همین که جلوی این تیم خوب و در چنین زمینی به پیروزی رسیدیم، جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم. با وجود کم داشتن نفرات بچه ها مردانه جنگیدند و سه امتیاز بسیار مهمی را کسب کردیم. خیلی از این موضوع خوشحالم. ما برای این مسابقه ۸ بازیکن زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال داشتیم که ۲، ۳ نفر بازی کردند. فکر می کنم این گروه، جوانترین گروه تیم آلومینیوم در تاریخ تاسیس خودش بوده است.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا رئیس کمیته داوران می تواند مستقیما رای داور را وتو کند یا خیر، عنوان کرد: رئیس کمیته داوران دستور داده است؟ حتما او دیده است که پنالتی نبوده و تیم نفت هم ۱۰ نفره بوده و خواستند که حق شان پایمان نشود. این هم حرکت خوبی است . جای تقدیر و تشکر هم داریم. 

وی در مورد اینکه تیم تان به این تصمیم اعتراض کرد، گفت: من که اعتراض نکردم و نشسته بودم، اما حق طبیعی است که تیم اعتراض کند و استدلال شان این است که اتفاقی که برای ما می افتد را کسی نیست وتو کند. همین ناعدالتی که هفته قبل برای ما اتفاق افتاد را کسی وتو نکرد، اما از تصمیم امروز خوشحالم که این اتفاق افتاد، چون اگر قرار بود با اشتباه و به ناحق صابح ضربه پنالتی شویم به ما نمی چسبید. خواشهشم این است که راهکاری پیدا کنند که حقف و ناحق نشود. ۲ اخطاری که داده شد، درست بود، اما پنالتی که قرار بود بگیرد، ناعدالتی بود.

سرمربی آلومینوم اراک در مورد تصویربرداری با موبایل گفت: همین موبایل هم جواب می‌دهد و به جای VAR از ۴، ۵ موبایل استفاده و یک طوری هندل کنند.

حسینی در مورد اینکه فلسفه برگزاری لیگ با این شیوه چیست و آیا کمکی به فوتبال ما می‌کند یا خیر، گفت: این شیوه برگزاری بدترین نوعی است که در ایران برگزار می شود. ما در ۵ ماه ۱۲ مسابقه برگزار کردیم. این بی سابقه بوده است، اما نباید سیاه و سفید ببینیم و مردم فوتبال را دوست دارند. شادابی و نشاطی در جامعه ایجاد می کند. استعدادهای خوبی داریم و کیفیت گل های امروز را ببیند. این نشان می‌دهد که ما بازیکنان خیلی خوبی در فوتبال مان داریم. گل نفت آبادان از روی ضربه ایستگاهی کیفیت بین المللی داشت. گل دوم ما هم به این شکل. 

وی ادامه داد: مسوولان فوتبال ما نمی‌دانم امسال چه خبر شده است؟ ۲ تیم به آسیا رفته‌اند و ما نباید کل فوتبال مان را فلج کنیم. تمام کشورهایی که تیم هایشان در آسیایی بودند ، مسابقات داخلی خودشان را هم برگزار کردند، حتی النصر و الهلال یک بازی بکُش بکُش هم مقابل هم انجام دادند و بعد در آسیا بازی کردند. اینکه ام به خاطر ۲، ۳ تیم، ۱۰، ۲۰ روز یک بار بازی کنیم درست نیست. باید با برگزاری خوب مسابقات و فراهم کردن امکانات باعث رشد استعدادها شویم.