خادمیاران گلستان شهدا بر اساس میزان تحصیلات سابقه خدمت و گذراندن دوره های آموزشی جهت ارائه خدمت بهتر سطح بندی خواهند شد. مسئول معاونت آموزش خادم یاران در خصوص سطح بندی خادمیاران بیان کرد خادمیاران درچهار سطح ۱و۲و۳وسطح عالی بعداز گذراندن دوره آموزشی بدوخدمت وضمن خدمت سطح بندی خواهند شد. در این دوره ها مباحثی […]

خادمیاران گلستان شهدا بر اساس میزان تحصیلات سابقه خدمت و گذراندن دوره های آموزشی جهت ارائه خدمت بهتر سطح بندی خواهند شد.

مسئول معاونت آموزش خادم یاران در خصوص سطح بندی خادمیاران بیان کرد خادمیاران درچهار سطح ۱و۲و۳وسطح عالی بعداز گذراندن دوره آموزشی بدوخدمت وضمن خدمت سطح بندی خواهند شد.

در این دوره ها مباحثی از قبیل :
آشنایی با محیط گلستان شهدا
مهارت های خدمت
مبانی فضیلت خدمت
مباحث اعتقادی و اخلاقی
اشنایی با سیره شهدا و انبیاء
فرهنگ ایثار و شهادت از دیدگاه قرآن و روایات
بیان خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در لینک خبری زیر

هشتمین دوره آموزشی متقاضیان خدمت در گلستان شهدای اصفهان

در دوره های ضمن خدمت مباحث به صورت تخصصی با ارائه گواهی پایان دوره باکسب نمره حد نصاب خواهد بودکه بعد آزمون ومصاحبه به سطوح بالاتر ارتقا خواهند یافت.

سطح یک
مربوط به خادمیاران متقاضی خدمت در سه ماهه اول خواهد بود که دوره های آموزشی بدو خدمت را گذرانده و در آن آزمون نمره قبولی کسب نموده اند.

سطح دو
خادمیارانی که به طور متوالی ومنظم در شیفت های خدمت در سه ماهه اول حاضر شده‌اند و دوره های تخصصی ضمن خدمت مربوط به آشنایی با محیط گلستان شهدا از قبیل قطعه شناسی شناخت شهدای شاخص راگذراده اند و دارای تسلط کافی در راهنمای زائرین گلستان شهدا هستند بعد از وقبولی درازمون و مصاحبه در این سطح قرار می گیرند.

سطح سه
مدت زمان رسیدن به سطح ۳ در بازه زمانی یک ساله میباشد خادمیارانی که وارد سطح ۳ می شوند دارای سابقه یک ساله خدمت در آستان مقدس گلستان شهدا خواهند بود و دوره های تخصصی شامل مهارتهای خدمت مباحث اعتقادی و اخلاقی را گذرانده و بعد از قبولی در این دوره با حکم خادم افتخاری وارد سطح عالی میشوند.
این سطح بندی دربین خادمیاران جهت ارائه خدمت بهتر با لباس فرم متفاوت,مشخص خواهد بود.