تملک و آزادسازی ۱۰۱ هزار مترمربع زمین در منطقه ۱۰ اصفهان مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های عمرانی در سال جاری بیش از ۱۰۱ هزار مترمربع زمین تملک و آزادسازی شده است، گفت: یشترین آزادسازی‌ها مربوط به طرح‌های عمرانی در منطقه کم‌برخوردار حصه است. به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی با بیان […]

تملک و آزادسازی ۱۰۱ هزار مترمربع زمین در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های عمرانی در سال جاری بیش از ۱۰۱ هزار مترمربع زمین تملک و آزادسازی شده است، گفت: یشترین آزادسازی‌ها مربوط به طرح‌های عمرانی در منطقه کم‌برخوردار حصه است.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی با بیان اینکه تملک و آزادسازی زمین برای اجرای طرح‌های عمرانی یکی از مهمترین و مشکل‌ترین اقدامات شهرداری به شمار می‌رود، اظهار کرد: تأمین اعتبار مالی از یک‌سو و جلب رضایت مالکان و توافق برای تملک و آزادسازی از سوی دیگر نیاز به زمان دارد که این امر زمان اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی را طولانی می‌کند.

وی افزود: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در سال جاری برای اجرای طرح‌های عمرانی به‌ویژه در منطقه کم‌برخوردار حصه اقدامات خوب و گسترده‌ای را برای تملک و آزادسازی زمین انجام داده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی در سال جاری بیش از ۱۰۱ هزار مترمربع زمین تملک و آزادسازی شده است.

بحیرایی ارزش تملک و آزادسازی این میزان زمین را نزدیک به ۱,۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین آزادسازی مربوط به طرح‌های عمرانی در منطقه کم‌برخوردار حصه شامل احداث فضای سبز در حاشیه خیابان شهید خزایی، ساخت میدان عروج، خیابان شهید سردار رئیسی و فضای سبز و پارک حصه نزدیک به ۹۰ هزار مترمربع است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۶ مورد تملک و آزادسازی برای اجرای طرح‌های ساماندهی میدان عروج، تعریض عسکریه دوم، پارکینگ مصلی، تعریض خیابان گلچین، خیابان سردار رئیسی، میدان قدس و ساخت پارک و فضای سبز و محوطه ورزشی حصه همچنین خیابان شهید کشاورز صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با قدردانی از شهروندان این منطقه که در جهت توسعه شهر، شهرداری را همراهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: تملک و آزادسازی بیش از ۱۰ هزار مترمربع برای احداث راستگرد رینگ چهارم بزرگراه شهید اردستانی از دیگر طرح‌های مهم عمرانی در این منطقه است.