انهدام باند سازمان یافته سارقان در اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتلی که با تشکیل باند اقدام به انواع سرقت در استان اصفهان و تهران کرده بود خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار حمید علینقیان پور در تشریح این خبر بیان داشت: آبان ماه سال ۱۴۰۰ در پی اعلام […]

انهدام باند سازمان یافته سارقان در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتلی که با تشکیل باند اقدام به انواع سرقت در استان اصفهان و تهران کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار حمید علینقیان پور در تشریح این خبر بیان داشت: آبان ماه سال ۱۴۰۰ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل یکی از اتباع در یکی از محلات شهر اصفهان و متواری شدن عامل این جنایت، اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این قتل آغاز شد.

وی در ادامه گفت: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد جوانی ۲۲ ساله طی یک درگیری در اثر شلیک با اسلحه به قتل رسیده و عامل این جنایت که خود تبعه خارجی یکی از کشورهای همسایه بود نیز به سرعت از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی عامل این قتل بعد از ۲ سال زندگی مخفیانه شناسایی و مشخص گردید که اخیرا طی تشکیل باندی ۴ نفره اقدام به سرقت از ۳ کارگاه مس و ریختگری و سرقت دو خودرو ماکسیما در استان کرده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی در نهایت محل اختفاء قاتل و ۲ همدستش را در استان شناسایی و طی دو عملیات ضربتی و همزمان هر ۳ متهم را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودرو ماکسیما مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سرباند اصلی دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به یک فقره قتل و سرقت ۴ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه خودرو ماکسیما در استان اصفهان ، ۲ دستگاه خودرو مگان و جک در استان تهران و ۳ فقره سرقت از کارگاه های مس و ریختگری در استان اصفهان به همراه ۳ همدستش اعتراف کرد.

سردار علینقیان پور گفت: چهارمین متهم این باند مخوف در یکی از استان های غربی کشور شناسایی و با خودرو ماکسیما مسروقه در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودرو مگان و جک مسروقه دیگری از متهمان تاکید کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده از این باند سارقان طبق نظر کارشناسان مربوطه حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است که تحقیقات از اعضای این باند همچنان ادامه دارد