معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مرز برای توسعه استان، گفت: در اولین فرصت و با حضور سرپرست فرمانداری سروآباد، مسائل و مشکلات بازارچه مرزی مله خورد این شهرستان بررسی شده و برای رفع آنها تلاش می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهدی رمضانی […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مرز برای توسعه استان، گفت: در اولین فرصت و با حضور سرپرست فرمانداری سروآباد، مسائل و مشکلات بازارچه مرزی مله خورد این شهرستان بررسی شده و برای رفع آنها تلاش می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهدی رمضانی روز چهارشنبه در جریان بازدید از بازارچه مرزی مله خورد شهرستان سروآباد اظهار داشت: ظرفیت‌های مرزی بهترین امکان برای ایجاد فرصت‌های شغلی در سروآباد است و باید از آن به بهترین شیوه استفاده کرد.

وی بر لزوم رفع مشکلات بازارچه مرزی مله خورد تاکید کرد و افزود: وجود مرز در استان کردستان مهمترین ظرفیت برای توسعه به شمار می‌رود و به همین دلیل باید از این فرصت غفلت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: دولت سیزدهم برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مرز دارد و انتطار داریم در سایه ساماندهی و مدیریت بهتر مرز بتوانیم گام های مهمی برای خدمت به مردم ساکن در استان برداریم.

در جریان این بازدید معاون استاندار کردستان با شماری از افراد شاغل و فعال در بازارچه مرزی مله خورد گفت و گو کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

شهرستان سروآباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان