۲ سارقان زورگیر در اصفهان دستگیر شدند فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق زورگیر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری و سرقت در […]

۲ سارقان زورگیر در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق زورگیر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری و سرقت در یکی از پارک های سطح شهر، بررسی موضوع با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۲۰ با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۲ سارق را که به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت کیف و وسایل شخصی یکی از شهروندان کرده بودند شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل اموال به مال باخته تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.