در آیینی با حضور موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، ابوترابی نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران از محصول جدید شرکت گاز سوزان رونمایی شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی صمت، در این آیین از […]

در آیینی با حضور موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، ابوترابی نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران از محصول جدید شرکت گاز سوزان رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی صمت، در این آیین از کنتور گاز جرمی حرارتی که برای اولین بار در خاورمیانه تولید شده رونمایی شد.
به گفته مدیرعامل مجموعه تولیدی گازسوزان این مجموعه محصولات خود را با توجه به نیاز شرکت ملی گاز تولید و به بازارهای داخلی عرضه می کند.
دکتر ابوالقاسم نوبختی ظرفیت تولید انواع محصولات هلدینگ گازسوزان را بسته به نیاز شرکت ملی گاز دانست و گفت: چون عمده محصولات این مجموعه به شرکت ملی گاز فروخته می شود ظرفیت تولیدات ما بستگی به درخواست شرکت گاز دارد و متغیر است.
او درباره محصول کنتور جرمی حرارتی شرکت اظهارداشت: فعلآ ۷۵۰۰ عدد از این کنتور در باغ بهادران و روستاهای زرین شهر و یکی از مناطق تهران نصب شده است و امیدواریم بزودی وارد مرحله تولید انبوه شویم.
مدیر عامل مجموعه تولیدی گازسوزان نجف آباد درباره مشخصات کنتور های تولیدی شرکت گفت: کنتور گاز جرمی حرارتی و هوشمند ETC مجهز به ارسال سیگنال قرائت از راه دور به دو روش ثابت و حضور مأمور قرائت در محل و دریافت سیگنال توسط دستگاه هندهلد است.
او افزود: از مزایای دیگر این کنتور می‌توان به ارسال پارامترهایی از قبیل عملکرد سنسور ، طول عمر باتری (بیش از ۱۰) سال باتوجه به بورد الکترونیکی آن و طول عمر بسیار بالای کنتور و همچنین جلوگیری از اختلال های احتمالی، اندازه گیری بسیار دقیق چون قطعات مکانیکی ندارد و کاملاً الکترونیکی است، اشاره کرد و این کنتور خرابی و تعمیرات بسیار کمتری نسبت به نمونه های قبلی دارد.
نوبختی از استانداردهای محصول نیز سخن گفت و تصریح کرد: استانداردهای بین المللی این کنتور از موسسه NMI هلند اخذ شده و با توجه به اینکه موسسه مذکور بعنوان موسسه مرجع در دنیا شناخته می شود می‌توان گفت محصول تولیدی گازسوزان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کالیبراسیون و اندازه گیری آن نسبت به نمونه های قبلی بسیار دقیق و بالاست.
✍عباس چیوائی