شهردار نجف آباد در شهرداری منطقه ۱ با کارمندان و سپس در برنامه ملاقات مردمی با تعدادی از مردم شریف و معتمدین این منطقه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل […]

شهردار نجف آباد در شهرداری منطقه ۱ با کارمندان و سپس در برنامه ملاقات مردمی با تعدادی از مردم شریف و معتمدین این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت عبد الرسول امامی شهردار نجف آباد در ادامه برنامه ملاقات های مردمی خود در شهرداری منطقه یک حضور یافت.
مصطفی حیدری ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: شهردار نجف آباد ابتدا قبل از برنامه ملاقات مردمی در بین همکاران خود در شهرداری منطقه یک رفت و ضمن دیدار با آنان و عرض خدا قوت و تشکر از زحمات ایشان از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات منطقه قرار گرفت.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های حضور شهردار نجف آباد در منطقه ۱ دیدار با معتمدین در یک نشست صمیمی و هم اندیشی با آنها بود.

حیدری گفت: شهردار نجف آباد از نزدیک پای صحبت معتمدین منطقه یک نشست و در جریان مسائل، مشکلات و پیشنهادات آنان قرار گرفت.

وی سپس به بازدید شهردار از پروژه‌های منطقه یک اشاره و تصریح کرد: شهردار نجف آباد به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری در پایان این دیدار از پروژه‌های منطقه یک شهرداری نجف آباد بازدید و ضمن بررسی و پیگیری مشکلات شهروندان از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.