معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در جمع بسیجیان تجار در محل اتاق بازرگانی اصفهان بر لزوم مقابله با حملات دشمن در میدان جنگ اقتصادی تأکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در گردهمایی […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در جمع بسیجیان تجار در محل اتاق بازرگانی اصفهان بر لزوم مقابله با حملات دشمن در میدان جنگ اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در گردهمایی بسیج تجار و فعالان کشور بسیجیان اصناف، بازاریان و تجار را فرماندهان جنگ اقتصادی نامید و بیان کرد: باید هوشمندانه خود را برای مقالبه با حملات ددمنشانه دشمن در میدان جنگ اقتصادی تجهیز کنیم.
وی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم برای بازگرداندن امید و اعتماد به جامعه گفت: ایشان در دیدار اخیر خود با مردم اصفهان بر زنده نگه داشتن امید در جامعه تأکید فرمودند. کشورمان با تهدیدات بسیاری دست به گریبان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: می‌توان با تکیه بر توانمندی‌ها و سرمایه انسانی از این تهدیدها فرصت ساخت تا کشورمان در تمام صحنه‌ها به‌ویژه حوزه اقتصادی موفق باشد و به اهداف ابلاغی مقام معظم رهبری برسد.
*بصیرت بازاریان توطئه بزرگ دشمن را نقش بر آب کرد
همچنین غلامرضا حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با بیان اینکه در اتفاقات اخیر کشور چهره نفاق و تجزیه‌طلبان روشن شد، افزود: در شرایطی که شاهد جنگ جهانی رسانه‌ها علیه کشورمان بودیم، صبر راهبردی مقام معظم رهبری و توصیه‌های ایشان به نیروهای مسلح راهگشای کشور شد.
وی با بیان اینکه همواره باید همراه ولایت باشیم، ادامه داد: اغتشاشگران قصد داشتند بازار کشور را به تعطیلی بکشانند اما از هوشیاری و همراهی بازاریان کشور با ولایت خشمگین شدند. خوشبختانه با بصیرت بازاریان توطئه بزرگ دشمن نقش بر آب شد