تولید محتوای سریالهای صداوسیما از کجا وتوسط چه کسانی هدایت میشود/ اگه برای حجاب کاری نمیکنید، حداقل در راستای گند زدن به حجاب و مسائل مربوط به آن فیلم تولید نکنید!/مسئولان مربوطه لطفا بررسی کنید پایگاه خبری شهید یاران: تولید وپخش دو سریال جدید باعنوانهای (شبکه مخفی زنان)و (آنتن) از شبکه سراسری صدا وسیمای جمهوری […]

تولید محتوای سریالهای صداوسیما از کجا وتوسط چه کسانی هدایت میشود/ اگه برای حجاب کاری نمیکنید، حداقل در راستای گند زدن به حجاب و مسائل مربوط به آن فیلم تولید نکنید!/مسئولان مربوطه لطفا بررسی کنید

پایگاه خبری شهید یاران: تولید وپخش دو سریال جدید باعنوانهای (شبکه مخفی زنان)و (آنتن) از شبکه سراسری صدا وسیمای جمهوری اسلامی همزمام با اتفاقات رخ داده طی روزهای اخیر در کشور قابل تامل است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛
جدیدا سریالی با عنوان (آنتن) از یکی از شبکه های سراسری صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است که تا قسمت دوم آن پخش شده است.

در فیلمنامه این سریال جز بیشتر برانداز کردن افکار جوانان، خصوصا دختران ایرانی درجهات همفکر بودن و همسو بودن با رسانه های معاند ودشمنان و نگرانی و مخالفت خانواده ها هیچ منفعت خاصی به حال مردم ندارد، نکته قابل توجه هم این است که این سریال، از نماوا و روبیکا نیز درحال پخش است.

متاسفانه، علاوه بر این سریال، یک سریال دیگری هم در حال حاضر درصدا وسیما درحال پخش است با عنوان (شبکه مخفی زنان) که هم زمانی پخش این دو فیلم،از آنتن جمهوری اسلامی ایران با اتفاقات اخیر در کشور بسیار قابل تامل است.

مجموعه (ساترا) که وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است، به این سریال مجوز پخش داده است.

واقعا چرا بعضی از مسئولان بر نحوه روند ارگان های فرهنگی، هیچ گونه نظارت دقیقی ندارند؟ هدف آنها چیست؟
لازم وضروریست، این وقایا مورد بررسی قرار گیرد که واحدهای تولید محتوا و پخش صدا وسیما از سرچشمه ذهن و اهداف چه کسانی آب میخورد. آیا صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی وبومی و در چهار چوب اهداف قانون جمهوری اسلامی ایران، چرا در چنین شرایط حساسی، باید این گونه سریالها را با محتواهای ناهنجار را منتشر کند!