توزیع ۸۰ هزار کیلوگرم گوشت گرم در بین نیازمندان کردستانی معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان کردستان از توزیع ۸۰ هزار کیلوگرم گوشت گرم در بین نیازمندان کردستانی به مناسبت عید قربان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، هیوا رحیمی با بیان اینکه این نهاد به مناسبت عید قربان نسبت […]

توزیع ۸۰ هزار کیلوگرم گوشت گرم در بین نیازمندان کردستانی

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان کردستان از توزیع ۸۰ هزار کیلوگرم گوشت گرم در بین نیازمندان کردستانی به مناسبت عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، هیوا رحیمی با بیان اینکه این نهاد به مناسبت عید قربان نسبت به جمع آوری و توزیع نذورات در سطح استان اقدام کرده عنوان کرد: در نخستین گزارشات ارزش ریالی نذورات و قربانی جمع آوری و توزیع شده در بین نیازمندان ۱۵ میلیارد تومان است.

وی افزود : این میزان قربانی و نذورات در قالب دام سبک و سنگین بوده که با نظارت دامپزشکی از طریق دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه  و مساجد در سطح روستاها و شهر ذبح و قربانی شده است.

رحیمی گفت: تمامی دام های ذبح شده با نظارت خیران، معتمدین و امامان جمعه و جماعات در بین نیازمندان همان منطقه توزیع شده است.

معاون مشارکتهای مردمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد خیران به این نهاد در مناسبتهای مختلف افزود: کمیته امداد در طول سال آمادگی دریافت نذورات و کمکهای مردمی و هدایت آن به سمت نیازمندان واقعی جامعه را دارد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان