کشف ۵۵ کیلوگرم مواد اولیه‌ی غیر قابل مصرف بامیه و زولبیا در دهگلان زاهد امیری حسینی مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان دهگلان گفت: در بازرسی طرح ویژه‌ی ماه مبارک رمضان، ۵۵ کیلوگرم مواد اولیه‌ی غیر قابل مصرف بامیه و زولبیا در شهرستان دهگلان کشف و ضبط شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

کشف ۵۵ کیلوگرم مواد اولیه‌ی غیر قابل مصرف بامیه و زولبیا در دهگلان

زاهد امیری حسینی مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان دهگلان گفت: در بازرسی طرح ویژه‌ی ماه مبارک رمضان، ۵۵ کیلوگرم مواد اولیه‌ی غیر قابل مصرف بامیه و زولبیا در شهرستان دهگلان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، امیری حسینی گفت: در راستای طرح ویژه‌ی ماه مبارک رمضان و صیانت از حقوق مصرف کنندگان گشت مشترک بازرسی از کارگاه‌های شیرینی پزی و بامیه و زولبیا دهگلان به همراه شبکه بهداشت، فرمانداری و اتاق اصناف انجام شد که در این بازرسی‌ها ۵۵ کیلوگرم مواد اولیه‌ی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف شامل روغن مایع سرخ کردنی،خامه‌ی قنادی و ژل میوه‌ای کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه مواد اولیه‌ی بامیه و زولبیا مشمول استاندارد اجباری هستند، افزود: همه مواد اولیه‌ی این محصول اعم از شکر، روغن، ماست، آرد مینارین، زعفران، گلاب و همچنین جعبه مقوایی آن مشمول استاندارد اجباری هستند و کارشناسان استاندارد کردستان با حضور در قنادی‌ها بر بکارگیری این فرآورده‌ها نظارت دارند.
مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان دهگلان تأکید کرد: هم استانی‌های عزیز می توانند شکایات خود را در خصوص کیفیت کالاها و خدمات، از طریق شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد کردستان اطلاع رسانی کنند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان