اداره‌کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شایعه‌پراکنی مجدد برخی سایت‌های بی‌‌نام و نشان درباره معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را بی‌اساس خواند.شایعه پراکنی مجدد باج نیوزها و تیری که به سنگ می‌خورد! به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، در توضیحات اداره‌کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و […]

اداره‌کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شایعه‌پراکنی مجدد برخی سایت‌های بی‌‌نام و نشان درباره معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را بی‌اساس خواند.
شایعه پراکنی مجدد باج نیوزها و تیری که به سنگ می‌خورد!

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،

در توضیحات اداره‌کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

ادعا و شایعه مجدد پذیرش مسئولیت جدید توسط دکتر قاضی‌زاده هاشمی که چندی پیش نیز در برخی رسانه‌های بی‌نام و نشان و در فضای مجازی مطرح شده بود بی‌اساس و کذب است و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدرت کامل در حال اجرای برنامه‌های عملیاتی برای خدمات‌رسانی به ایثارگران است.

آنچه مسلم است بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید مدیریت، توجهی به خواسته‌های این «باج نیوزها» نخواهد کرد و البته این نوع اقدامات و شایعه‌پراکنی‌های بی‌ارزش را حاصل رویکرد صحیح خود در مبارزه و پیگیری فسادها و سوء استفاده‌های گذشته در اموال ایثارگران و به خطر افتادن منافع نامشروع برخی افراد در سازمان‌های وابسته می‌داند که مؤثر نیز نخواهد بود.

با توجه به اینکه ظاهراً توصیه‌های مکرر بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شایعه‌پراکنان برای حفظ آرامش جامعه ایثارگری مؤثر نبوده است، مسئولان این «باج نیوزها» در مراجع قضایی پاسخگوی انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان ایثارگران عزیز خواهند بود.