رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان چهارشنبه ۲۲ تیرماه در آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد به اهمیت وحدت در جامعه اسلامی پرداخت و اظهار […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان چهارشنبه ۲۲ تیرماه در آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد به اهمیت وحدت در جامعه اسلامی پرداخت و اظهار کرد: نوع تفکر، باور قلبی، ظاهر و باطن همه ما باید بر اساس وحدت باشد و اگر خدایی نکرده غیر از این و صرفا وحدتی ظاهری باشد قطعا دچار نفاق شده‌ایم.

وی با اشاره به احادیث و روایات بیان کرد: نفاق در جامعه بسیار مذموم و چه بسا از کفر هم بدتر و مخرب‌تر است.

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: در مجموعه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی همواره به مسئله وحدت بسیار توجه و تاکید می‌شود و این بر اساس اعتقاد و باور قلبی همه ماست و همچنین تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از این فلاکت‌ها و سختی‌ها که جامعه مسلمانان را درگیر کرده توجه به مسئله وحدت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: اکنون که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به صراحت جنگ را جنگ روایت‌ها و جنگ ترکیبی ‌می‌دانند، راه مقابله با آن را جهاد تبیین معرفی می‌کنند و سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد پیشرو و بر اساس یک تکلیف شرعی وارد میدان شده است و همه ما باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و تمام داشت‌های امت اسلامی این فریضه واجب فوری و قطعی را به انجام برسانیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره جنگ روایت‌ها به دسیسه و توطئه‌های گوناگون و مخرب دشمن اشاره و بیان کرد: وقتی دشمن با تهدید و حمله نظامی و فشار اقتصادی و تحریم‌ها نتوانستند راه به جایی ببریند اکنون می‌خواهند با امپراطوری رسانه‌ای به اهداف شوم خود برسند و جامعه تبلیغی و دینی و افراد دغدغه‌مند فرهنگ این مملکت امروز در نوک پیکان این جنگ قرار دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: به صورت کلی همه ما باید به‌عنوان یک تکلیف شرعی در این زمینه فعالیت کنیم و این واجب(جهاد تبیین) را به انجام برسانیم.

وی در پایان با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام رستمی به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برای ایشان از درگاه الهی آرزوی موفقیت کرد.

جعفری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سروآباد نیز در این مراسم از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد فرهنگی و دینی تقدیر و تشکر کرد و افزود: مجموعه‌های فرهنگی این شهرستان ارتباط مناسب و بسیار حسنه‌های دارند و اظهار امیدواری کرد: با انتصاب حجت‌الاسلام رستمی به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد بیش از پیش شاهد ارتقای فعالیت‌های فرهنگی شهرستان باشیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد نیز از همه نهادها و ادارات درخواست کرد که در اجرای رسالت سازمان تبلیغات اسلامی همکاری و مشارکت کنند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان