فرماندار اصفهان در سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر با حضور در جمع مردم منطقه کوی راه حق به صورت چهره به چهره پای درد دل مردم این منطقه نشست و از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفت و گفت: معتقدم اینجا روستا نیست.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد علی […]

فرماندار اصفهان در سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر با حضور در جمع مردم منطقه کوی راه حق به صورت چهره به چهره پای درد دل مردم این منطقه نشست و از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفت و گفت: معتقدم اینجا روستا نیست.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد علی احمدی در حاشیه این دیدار به خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت: مردم این منطقه نسبت به مسئولین بی اعتماد شده اند و مهمترین نقش بنده در کاهش این بی اعتمادی از طریق گفتگوی چهره به چهره و شنیدن صحبت های مردم و قول مساعدت دادن به آن ها می باشد.
وی افزود: مسائل مطرح شده از جانب اهالی این منطقه برخی مانند ساخت زیرگذر مناسب برای منطقه کوی راه حق نیازمند عزم مسئولین استان و شهرستان است و ما به جد پیگیر هستیم.

وی تردد کامیون های انبار پشتیبانی دام جهاد کشاورزی را نیز از دیگر مسائل مطرح شده از سوی اهالی این منطقه بیان کرد و گفت: این مسئله نیز پیگیری مسئولین شهرستانی را می خواهد و ما نیز پیگیر این مسئله خواهیم بود.
احمدی افزود: بخشی از موضوعات نیز نیاز به هماهنگی با مدیران شهرستانی داشت که در همین جلسه دو مکاتبه برای فرماندهی نیروی انتظامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی انجام دادم.
فرماندار اصفهان در ادامه تلاش برای کاهش تخلفات ساختمانی را از دیگر اقدامات برای این منطقه بیان کرد و اظهار داشت: یکی از مسائلی که مورد تاکید قرار گرفت این است که اولا تلاش شود تخلفات ساختمانی در این منطقه کاهش پیدا کند و کسانی که می خواهند در این منطقه ساخت و ساز انجام دهند حتما مراحل قانونی آن را طی کنند.
وی همچنین از تشکیل اتاق فکر از اعضای شورای کوی راه حق و صاحب نظران و کسانی که در قسمت های دیگر شهر فعالیت داشتند یاد کرد و اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های بسیار خوبی که در این منطقه وجود دارد،در مورد بسیاری از مسائل مردم از جمله نبود پارک و حیط های تفریحی و آموزشی فکر و تولید ثروت شود.
احمدی دهیار را مدیر بحران در روستا دانست و بر ساکن شدن دهیار در این منطقه تاکید کرد و گفت تا پایان ماه جاری به دهیار فرصت می دهیم تا با برنامه ریزی حتما در منطقه ساکن شود تابا حضور همیشگی در محل مشکلات مردم را از نزدیک لمس نموده و به گره گشایی از مسایل مردم در همه لحظات بپردازد.

وی از برگزاری جلسه ویژه برای این منطقه جهت بررسی مسائل مرتبط با حمل و نقل و بهداشت، خبر داد و گفت: در هفته آینده طی جلسه ای از مسئولین مربوطه در مورد مشکلات مختلف دعوت می‌کنیم که با حضور اعضای شورا به بررسی مسائل و رفع آنها بپردازند.
احمدی خاطر نشان کرد: معتقدم اینجا روستا نیست و باید برای رفع مشکلات این منطقه به همت مسئولان استان و شهرستان و اعضای شورا و دهیار تلاش کنیم.
وی با اشاره به درخواست مردم به ایجاد ایستگاه مترو اذعان داشت: برخی مسائل باید به لحاظ فنی بررسی شود،مثلا ایجاد ایستگاه مترو باید از لحاظ فنی مهندسین و متخصصین بررسی کنند که به لحاظ فنی امکان ایجاد ایستگاه در این محل هست یا خیر؟
وی تاکید کرد نتیجه گرفتن همه این پیگیری ها مستلزم تامین اعتبار است که البته برخی از مسائل مانند ایجاد زیرگذر برای این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
احمدی ادامه داد: بخش عمده ای از مسائل این منطقه نیاز به مشارکت مردم و فعال شدن مجموعه دهیاری را میطلبد که با اولویت بندی مطالبات عمومی مردم را حل کند.
خبرنگار: الهام خانی