ایستگاه راه‌آهن شلمچه با نصب سایه‌بان و مه پاش آماده پذیرایی از زائران اربعین شد. به گزارش  پایگاه خبری شهیدیاران؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، مدیرکل راه‌آهن ناحیه جنوب گفت: این طرح در مدت ۲۰ روز با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد ریال به مساحت ۴۵۰ متر مربع به منظور رفاه […]

ایستگاه راه‌آهن شلمچه با نصب سایه‌بان و مه پاش آماده پذیرایی از زائران اربعین شد.

به گزارش  پایگاه خبری شهیدیاران؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، مدیرکل راه‌آهن ناحیه جنوب گفت: این طرح در مدت ۲۰ روز با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد ریال به مساحت ۴۵۰ متر مربع به منظور رفاه حال زائران و خدمات رسانی بهینه به زوار اربعین حسینی در گرمای تابستان نصب شد.

عبدالکریم درویش‌زاده گفته: تمام ادارات و گروه‌های زیرمجموعه این اداره کل، با تلاش شبانه روزی برای خدمات دهی مناسب و بهینه به زیران در حال تلاش‌ هستند.

در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از تاریخ ۱۵ تا ۳۰ شهریور، ظرفیت قطارهای مسیر تهران – خرمشهر و مشهد – کرمانشاه نسبت به وضع موجود ۲ برابر شده و در این ایام، قطارهای تهران – اهواز و مشهد – اهواز تا خرمشهر ادامه مسیر خواهند داشت.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

در ایام اربعین زائران حسینی با قطار، از ایستگاه خرمشهر تا ایستگاه شلمچه که حدود ۲۰ کیلومتر است  رایگان جابجا می‌شوند.