کار جهادی مبتنی بر دانش باید سرلوحه کار قرار گیرد مدیرعامل جدید آبفای استان اصفهان سرلوحه کار این شرکت را کار جهادی مبتنی بر دانش اعلام کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، حسین اکبریان در نخستین روز کاری خود با حضور در نشست شورای معاونین […]

کار جهادی مبتنی بر دانش باید سرلوحه کار قرار گیرد

مدیرعامل جدید آبفای استان اصفهان سرلوحه کار این شرکت را کار جهادی مبتنی بر دانش اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، حسین اکبریان در نخستین روز کاری خود با حضور در نشست شورای معاونین گفت: خدمت رسانی به مردم شریف دیار نصف جهان همواره اولویت مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ۵۶ سال گذشته بوده و خوشبختانه در این زمینه سابقه درخشانی دارد.

وی از پشتوانه تاریخی و نیروی انسانی سالم و متخصص به عنوان نقاط قوت آبفای استان اصفهان نام برد و اظهار امیدواری کرد با کار جهادی مبتنی بر دانش همراه با سلامتی، بتوان با سرعت بیشتری به مردم خدمت کرد.

اکبریان در عین حال از ایجاد و فاق و همدلی میان کارکنان به عنوان یکی از برنامه‌های عملیاتی خود یاد کرد و از کارکنان در همه سطوح سازمانی خواست در تصمیم سازی ها مشارکت فعال داشته باشند تا بتوان مشکلات موجود را پشت سر گذاشت.