آیین سفره های بهشتی افطار، ویژه جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با حضور دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، خیران، نخبگان استانی تحت پوشش، خانواده های ایتام و دیگر مدعوین برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، نماینده عالی قوه مجریه در استان […]

آیین سفره های بهشتی افطار، ویژه جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با حضور دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، خیران، نخبگان استانی تحت پوشش، خانواده های ایتام و دیگر مدعوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، نماینده عالی قوه مجریه در استان اصفهان، در ویژه برنامه آیین سفره های بهشتی، ضمن آرزوی بهره مندی همگان از مواهب و فضائل کثیره ماه ضیافت الهی به ویژه لیالی پر برکت قدر، از خدمات شایسته کمیته امداد امام خمینی (ره) استان که سعی وافری در کاستن از آلام نیازمندان و جامعه تحت پوشش خود دارد، تقدیر و تشکر کرد و متذکر شد: شجره طیبه ای که حضرت امام خمینی (ره) غرس کردند به واسطه دور اندیشی آن روح قدسی این چنین پر برکت، قوام و دوام یافته است که شایسته تقدیر ویژه است.

استاندار اصفهان، با بیان اینکه اصفهان شهر خیران و خیریه ها است، تصریح کرد: شهر اصفهان در خصوص مسئولیت پذیری جمعی از بضاعت بسیار زیادی بهره مند است و اگر مسئولین درست عمل کنند و بستر مناسب و مساعدی برای مشارکت خیران فراهم سازند، به حول الهی شاهد کاهش ملموس دغدغه های فراوانی در سطح استان خواهیم بود .

دکتر مرتضوی در حاشیه این مراسم از نمایشگاه صنعتگران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بازدید و با نخبگان هنرمند و صنعتگر حاضر در این نمایشگاه به گفت و شنود پرداختند.