اعلام مسیر‌های دوازده گانه تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن/ رئیسی سخنران مراسم اصلی در تهران است حجت‌الاسلام موسی‌پور با اعلام مسیر‌های دوازده گانه تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: رئیس‌جمهور سخنران مراسم اصلی در تهران است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز پنج‌شنبه […]

اعلام مسیر‌های دوازده گانه تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن/ رئیسی سخنران مراسم اصلی در تهران است

حجت‌الاسلام موسی‌پور با اعلام مسیر‌های دوازده گانه تهران برای راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: رئیس‌جمهور سخنران مراسم اصلی در تهران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز پنج‌شنبه در نشست خبری برنامه‌های راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: این مراسم مصادف با اتفاق تلخ زمین لرزه و جان‌باختن هزاران انسان در دو کشور همسایه، ترکیه و سوریه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با ابراز تاسف از استاندارد و رفتار دوگانه کشور‌های مدافع حقوق بشر و مسئولیت بین المللی آن‌ها برای کمک به زلزله زدگان، گفت: آنچه که در بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ و سال‌های پایانی قرن بیستم میلادی رخ داد، با هیچ یک از انقلاب‌های جهانی قابل مقایسه نیست. انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده غدیر و تکمیل کننده بعثت بود.

موسی‌پور تاکید کرد: در زمانی که جهان به سمت انسان‌گرایی و نفی خدامحوری پیش می‌رفت، وقوع انقلاب اسلامی ایران غیر قابل پیش بینی بود بطوریکه تحلیلگران جهان را با شگفتی مواجه کرد.

وی گفت: در جهانی که هرگونه معنویت، اخلاق و خداگرایی را نفی می‌کرد، انقلاب اسلامی با اتکا به مبانی اسلام یکی از بزرگ‌ترین حوادث تاریخ را رقم زد و مسیر حرکت بشر را تغییر داد. انقلاب اسلامی برآمده از آموزه‌های اسلامی و با تکیه به مردم و در چارچوب دین بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن تا وقتی ما خواهان استقلال و عزت باشیم از توطئه دست بر نمی‌دارد، تصریح کرد: ایران مستقل‌ترین کشور جهان به لحاظ سیاسی است. امروز این عزت، استقلال و آزادگی ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی و مایه فخر است.

موسی‌پور ادامه داد: توطئه‌های دشمن نتوانسته جمهوری اسلامی ایران را به زانو دربیاورد. ملت ایران و انقلاب اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی کشور‌های جهان ایستادگی کرد و امروز یک قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی در ادامه به اهم برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت و گفت: راهپیمایی سراسری بیست و دوم بهمن از ساعت ۹:۳۰ شنبه در بیش از ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای کشور برگزار می‌شود. تمام رسانه‌های خارجی مقیم با حدود ۲۰۰ خبرنگار و عکاس و تصویر بردار و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ از عوامل رسانه‌ای داخلی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را پوشش می‌دهند و صدا و سیما هم با تمام توان و با ۳۵۰ برنامه به پوشش این برنامه عظیم خواهد پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: ۱۶۰۰ غرفه در مسیر راهپیمایی در موضوعات مختلف دایر خواهد شد. ۱۵۰ غرفه با موضوع جهاد تبیین و ۳۱ غرفه با عنوان معرفی اقوام ایرانی پیش بینی شده است.

موسی‌پور اضافه کرد: اجرای سرود گروه‌های ۱۳۵۷ نفری در تمام مراکز استان‌های کشور، عملیات چتربازی و نمایش هوایی توسط برادران ارتشی از دیگر برنامه‌های این روز ملی است.

وی یادآور شد: امسال این مراسم پس از ۲ سال شرایط کرونایی با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد. راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر اینکه نمایش اقتدار مردم است، نمایش اتحاد و انسجام ملی و جشن بزرگ خانواده ایران خواهد بود.

موسی پور در ادامه با اشاره به مبادی راهپیمایی به سمت میدان آزادی در تهران، گفت: ۱۲ مسیر در پایتخت تعیین شده است که مبدا همه آن‌ها از مسجد و مقصد میدان آزادی خواهد بود. مسیر شماره ۱ از مسجد امام حسین (ع)، مسیر شماره ۲ از مسجد جامع ابوذر، مسیر شماره ۳ از مسجد امام هادی (ع)، مسیر شماره ۴ از مسجد دارالسلام، مسیر شماره ۵ مسجدالجواد، مسیر شماره ۶ مسجد حضرت امیر (ع)، مسیر شماره ۷ از مسجد حضرت مهدی (عج)، مسیر شماره ۸ از مسجدالصدق خیابان امام خمینی (ره)، مسیر شماره ۹ از مسجد امام سجاد (ع)، مسیر شماره ۱۰ از مسجد قمر بنی هاشم (ع)، مسیر شماره ۱۱ از مسجد جامع رسول اکرم (ص) و مسیر شماره ۱۲ از مسجد جامع نظام مافی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: ساعت ۲۱ بیست و دوم بهمن با گلبانگ تکبیر و نورافشانی شاهد مراسم باشکوهی در تمام کشور خواهیم بود. این نورافشانی در ۳۱ مرکز استان و بیش از ۴۰۰ شهر و ۳ هزار روستا و هزار نقطه تهران انجام می‌شود.