سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که رئیس جمهور اوکراین برای جامعه جهانی حکم بن لادن شماره دو را دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: رئیس جمهور اوکراین برای جامعه جهانی بن لادن شماره دو است، اما با ظاهری اروپایی و چه بسا قدرتمندتر. به گزارش پایگاه خبری المنار، […]

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که رئیس جمهور اوکراین برای جامعه جهانی حکم بن لادن شماره دو را دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: رئیس جمهور اوکراین برای جامعه جهانی بن لادن شماره دو است، اما با ظاهری اروپایی و چه بسا قدرتمندتر.

به گزارش پایگاه خبری المنار، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین را به اسامه بن لادن سرکرده معدوم شده گروه تروریستی القاعده تشبیه کرد.

او در گفتگو با شبکه یک تلویزیون روسیه گفت‏: زلنسکی برای جامعه جهانی بن لادن شماره دو است، اما با ظاهری اروپایی و چه بسا قدرتمندتر. برای اینکه آن‌ها بسیار بیشتر از بن لادن او را تغذیه می‌کنند و ابعاد کاری که انجام می‌دهد و ظلمی که در حق شهروندانش روا می‌دارد بیشتر است.

زاخارووا افزود‏: پیش از حمله تروریستی به برج‌های مرکز تجارت جهانی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در نیویورک، اسامه بن لادن و افراد گروهش با پول آن‌ها زندگی و کار می‌کردند و با سلاح‌های آمریکایی دیگران را می‌کشتند.

این مقام روس ادامه داد: اما پس از انهدام برج‌ها دشمن شدند. الان دقیقا همین اتفاق درباره زلنسکی می‌افتد