از پزشکی می‌گوید که حدود هشت سال است به صورت رایگان در شهرستان چابهار طبابت می‌کند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روایت هشتم «همسایه‌های خوب»، از پزشکی می‌گوید که حدود هشت سال است به صورت رایگان در شهرستان چابهار طبابت می‌کند. «مرتضی صالحی» سوژه هشتمین قسمت مجموعه مستند […]

از پزشکی می‌گوید که حدود هشت سال است به صورت رایگان در شهرستان چابهار طبابت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روایت هشتم «همسایه‌های خوب»، از پزشکی می‌گوید که حدود هشت سال است به صورت رایگان در شهرستان چابهار طبابت می‌کند.

«مرتضی صالحی» سوژه هشتمین قسمت مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی و کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم‌ست که امروز هشتم شهریورماه ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

این مجموعه مستند که محصول مرکز مستند سوره است، روایت زندگی دکتر مرتضی صالحی‌ست که اهل شهرستان نور استان مازندران‌ است اما حدود ۸ سال می‌شود در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان طبابت می‌کند.

وی ابتدا برای گذراندن دوران سربازی راهی چابهار می‌شود اما پس از دوران خدمت به‌دلیل کمبود پزشک در منطقه و تعلق خاطری که به مردم آنجا پیدا کرده بود، در چابهار می‌ماند. وی در حال حاضر در کنار ویزیت رایگان اهالی روستاها و کپرنشینان حاشیه چابهار برای رفع نیازهای بهداشتی و عمرانی آنجا نیز تلاش می‌کند.

مجموع مستند «همسایه‌های خوب» شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و بازپخش آن همان شب ساعت ۲۳:۳۰ است.