جشنواره “عید تا عید” بانک رفاه کارگران مدیرعامل بانک رفاه کارگران از برگزاری جشنواره “عید تا عید” به همت این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش توان خرید و ارتقای سطح معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با […]

جشنواره “عید تا عید” بانک رفاه کارگران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از برگزاری جشنواره “عید تا عید” به همت این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش توان خرید و ارتقای سطح معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اعلام این خبر افزود: برگزاری این جشنواره هم‌راستا با سیاست‌های حمایتی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از عید نیمه شعبان(ولادت حضرت مهدی (عج)) آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس این رویداد، بازنشستگان گرامی سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه بتا این بانک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اعتباری خدمات “الماس رفاه” و “کیف پول الماس رفاه” این سامانه، نسبت به خرید اقساطی اقلام و مایحتاج عید نوروز و ماه مبارک رمضان خود از جمله اقلام سوپرمارکتی (برنج، گوشت، مرغ و …)، لوازم‌خانگی، پوشاک، لوازم الکترونیک و … از بیش از ۴۷۰۰ فروشگاه و مرکز طرف قرارداد بانک رفاه، اقدام کنند.  

مدیرعامل بانک رفاه در ادامه تصریح کرد: توسعه خدمات به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی یکی از رویکردهای اصلی فعالیت بانک رفاه کارگران به عنوان بزرگ‌ترین بانک اجتماعی کشور و بانک پیشرو در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی محسوب می‌شود و در این راستا اقدامات اجرایی و برنامه‌های توسعه‌ای به شکل روزافزونی در دستور کار این بانک قرار دارد.  

شایان ذکر است، بازنشستگان ارجمند سازمان تامین اجتماعی با استفاده از سامانه بتا بانک رفاه کارگران قادر خواهند بود بدون نیاز به حضور در شعب این بانک و صرفا با مراجعه به نشانی اینترنتی این سامانه https://beta.refah-bank.ir از اعتبار در نظر گرفته شده برایشان به منظور خرید اقساطی حضوری و یا آنلاین از شبکه گسترده فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد بهره‌مند شوند و پس از انجام خرید، وضعیت تعداد و مبالغ اقساط خود را در سامانه مشاهده کنند. 

بازنشستگان گرانقدر می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک(فراد) با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.