مدیرکل اداره اطلاعات استان با اشاره به ایثارگری ها و از خودگذشتگی های شهدای انتظامی برای ایجاد امنیت و آرامش مردم نیروهای فراجا را در خط مقدم و سنگر اصلی امنیت عمومی کشور عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ” پور حسین” در حاشیه دیدار با […]

مدیرکل اداره اطلاعات استان با اشاره به ایثارگری ها و از خودگذشتگی های شهدای انتظامی برای ایجاد امنیت و آرامش مردم نیروهای فراجا را در خط مقدم و سنگر اصلی امنیت عمومی کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ” پور حسین” در حاشیه دیدار با خانواده های شهیدان “محمد احسان شفیعی” و “امیرحسین زاده احمدی” ضمن تسلیت شهادت این شهدا بیان داشت: هفته انتظامی فرصت مغتنمی است تا خدمت خانواده های شهدای فراجا استان اصفهان برسیم تا هم ابراز همدردی با آنان داشته و هم از این ایثار آنان قدردانی کنیم و به آنان اطمینان دهیم که همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم و به امانت در دست ما است حافظ خون تمامی شهدای بزرگوار خصوصاً شهدای امنیت و این دو شهید بزرگوار باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در یکی از جلسات فرمودند:« اگر انسان اهل مجاهدت وعمل به تکلیف باشد هرجایی که او قرار گرفته آنجا برای او جبهه و سنگر است» گفت: این دو شهید هم مصداق بارز این بیان رهبر معظم انقلاب هستند و نشان دادند که لزوماً نباید انسان در مرزها یا در صحنه های جنگی باشد بلکه هرجا موقعیت آن برایش پیش بیاید می تواند به تکلیف خود عمل کند.

مدیرکل اداره اطلاعات استان اصفهان اظهار داشت: باید بدانیم اگر این عزیزان جانشان را در مقابل فرد قاتل مسلح سپر نکرده بودند ممکن بود گلوله های سلاح او به یکی از فرزندان یا یکی از بستگان ما اصابت کند و این ها شهادت را به جان تا به مردم آسیبی نرسد و ما هم امروز باید خود را وامدار این شهدا و خانواده های آنان بدانیم و به همان میزانی که نسبت به خانواده های خود محبت داریم باید نسبت به خانواده های این شهدا هم ابراز محبت داشته باشیم.

وی در ادامه نیروهای انتظامی را در خط مقدم و سنگر اصلی امنیت عمومی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که نعمت بزرگ امنیت علاوه بر لطف خداوند متعال به دست چه کسانی برای ما رقم خورده و نگذاریم یاد و خاطره شهدای امنیت به ویژه این دو شهید بزرگوار به ورطه فراموشی سپرده شود.

مدیرکل اداره اطلاعات استان اصفهان با تاکید بر اینکه مردم ایران و مردم اصفهان قطعاً مدیون این زحمات و جانفشانی ها هستند گفت: از خداوند می خواهم که ما را شامل حال دعا و شفاعت همه شهدا خصوصاً شهدای امنیت و این دو شهید بزرگوار قرار دهد و به خانواده های آنان صبر و اجر جزیل عطا کرده و سایه آنها را بر سر مردم کشور مستدام دارد.

سردار” علینقیان پور” فرمانده انتظامی استان اصفهان هم در این دیدار ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این شهیدان اظهار داشت: بی تردید پایداری نظام مقدس اسلامی و امنیتی که امروز در کشور ما از آن برخورداریم مرهون خون شهدا است و این ۲ شهید عزیز و بزرگوار هم همانند همه شهدا با شجاعت خود امنیت کشور را بیمه کردند