فرماندار اصفهان در نشست هم اندیشی با معاون خدمات شهری شهرداری و معاونین خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان، گفت : امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایتگریهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه هستیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری […]

فرماندار اصفهان در نشست هم اندیشی با معاون خدمات شهری شهرداری و معاونین خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان، گفت : امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایتگریهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشست هم اندیشی با معاون خدمات شهری شهرداری و معاونین خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان، گفت : امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایتگریهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه هستیم.
فرماندار اصفهان با تشریح بیانیه گام دوم انقلاب و پیشرفتهای همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهاردهه گذشته ، افزود : با تبیین و مقایسه عملکرد کشور با دوران قبل از انقلاب اسلامی ، خود کفایی و توانمندی نظام جمهوری اسلامی در تمامی زمینه های اقتصادی ، علمی ، نظامی ، هسته ای و … کاملا مشهود و نمایان است.
وی از کشور ایران در دوران قبل از انقلاب اسلامی بعنوان کشوری کاملا وابسته به قدرتهای جهانی بویژه آمریکای جایتکار با کمترین توانمندی در عرصه های مختلف یاد کرد و گفت : اکنون در پرتو انقلاب اسلامی و با تکیه بر جوانان متعهد و برومند و بابهره گیری از ظرفیتهای داخلی ، توانسته ایم ضمن رسیدن به خودکفایی و استقلا ل ، ایران اسلامی را بعنوان قدرت منطقه معرفی کنیم.
فرماندار اصفهان با اشاره به قرار گرفتن کشور در ریل پیشرفت و توسعه ، خاطرنشان ساخت : هرگاه کشور در مسیر آرمانهای انقلاب و رهنمودهای رهبری قرار گرفت ، دشمنان نظام جمهوری اسلامی پیروزیها و پیشرفتهای کشور را برنتافتند و سعی بر سنگ اندازی و مانع تراشی برای کشور کردند.
احمدی به حرکت عظیم اربعین حسینی و خلق حماسه ای دیگر برای تجدید بیعت با رهبری و آرمانهای والای انقلاب اسلامی اشاره نمود و اظهار داشت : دشمنان اسلام که بارها تجربه شکست از اتحاد و همدلی مردم را داشتند تحمل پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی با محوریت مقام عظمای ولایت را نداشتند ، تلاش کردند با حمله به گفتمان دینی اسلامی ، به خیال خود پیشرفت و اقتدار این نظام را متوقف کنند.
وی با اشاره به مشهود بودن ضعف دشمنان در منطقه، عنوان کرد: بودجه تعیین شده برای سرویس های اطلاعاتی دشمن در منطقه برای نفوذ، توطئه و ایجاد نا امنی بودجه فوق العاده ای است که بحمد ا… با تدابیر خوب انجام شده با شکست مواجه شده اند.
فرماندار اصفهان با تقدیر از عملکرد نیروهای انتظامی در برهه های مختلف بویژه در برخورد با اخلال گران امنیت و آسایش مردم، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام دانست و افزود : دشمنان تلاش نمودند تا تخم نفرت از نیروهای انتظامی را در دل مردم ،دانشجویان و دانش آموزان عزیز ایجاد کنند که با بصیرت و آگاهی مردم ، این نقشه دشمنان نیز نقش برآب شد.
احمدی برون رفت از تمامی مشکلات و رفع توطئه های دشمنان اسلام را در تبعیت از فرامین رهبری (مدظله العالی) عموان نمود و گفت: همه باید تلاش کنیم با الگو قرار دادن سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان پرقوت تر از گذشته با اتحاد و همدلی ، از این تهدیدها و مشکلات ، فرصت ایجاد کنیم برای شناساندن چهره واقعی دشمنان این مرز و بوم در راستای پیشرفت و تعالی کشور.
فرماندار اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشها و خدمات شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری ، گفت : با مدیریت خوب مدیران شهرداری بویژه مدیران خدمات شهری شهرداری و مناطق ۱۵ گانه شهرداری ،شاهد شهری زیبا ، زبانزد و مایه افتخار در کشور هستیم و این تلاش باید روز افزون و با سرعت بیشتر انجام شود.