مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه شهدای سبزوار با هدف ارتقاء آمادگی در مقابل سوانح احتمالی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر فرودگاه شهدای سبزوار گفت: مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه شهدای سبزوار با حضور کلیه عوامل امداد و نجات داخلی و بیرونی فرودگاهی برگزار […]

مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه شهدای سبزوار با هدف ارتقاء آمادگی در مقابل سوانح احتمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر فرودگاه شهدای سبزوار گفت: مانور طرح اضطراری دو سالانه فرودگاه شهدای سبزوار با حضور کلیه عوامل امداد و نجات داخلی و بیرونی فرودگاهی برگزار شد.
شادمان افزود: در این مانور کلیه واحدهای عملیاتی، نظامی و انتظامی و واحدهای مختلف امدادی سطح شهرستان در جهت آمادگی و جلوگیری از خطرات احتمالی بعد از سوانح هوایی، واکنش سریع در پاسخ به سوانح امدادی و نجات را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه فرودگاه سبزوار دومین فرودگاه فعال استان خراسان رضوی است، گفت: خوشبختانه این مانور با مشارکت دستگاه های امداد و نجات به هدف اصلی خود که ارتقاء سطح آمادگی در برابر سوانح هوایی بود رسید، سوانحی که تاکنون در فرودگاه سبزوار رخ نداده است.