سید اسدالله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور در اصفهان از کمک های خیرخواهانه مردم اصفهان به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد قدردانی کرد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،همزمان با سفر مدیر عامل ستاد دیه کشور به اصفهان،جلسه هیئت امنا این […]

سید اسدالله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور در اصفهان از کمک های خیرخواهانه مردم اصفهان به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد قدردانی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،همزمان با سفر مدیر عامل ستاد دیه کشور به اصفهان،جلسه هیئت امنا این ستاد در استان با حضور حجت السلام جعفری رییس کل دادگستری استان،مدیر کل زندان ها و دیگر اعضا برگزار شد.
در این جلسه جولایی در طی سخنانی گفت:تا به امروز افزون بر ۱۵۰ هزار زندانی جرایم غیر عمد به برکت ستاد دیه کشور از بند رهایی و به آغوش خانواده بازگشته اند.
وی دربخش دیگری از سخنانش گفت:در ماه مبارک رمضان امسال علیرغم روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان آزادی ۲۵۰ زندانی در ۲۷ روز از ماه رمضان با کمک ۴۰ میلیاردی خیرین شگفت انگیز است.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:افزون بر تعهدات ۴۰ میلیاردی خیرین در ماه مبارک رمضان و با وصول رقمی معادل ۱۹ میلیارد تومان در صدر فهرست بیشترین جذب مشارکت های مردمی قرار گرفته است .
جولایی ادامه داد:استان اصفهان با اختلاف بسیار پس از استان های آذربایجان غربی و شرقی هر کدام با ۷ و۶میلیارد تومان در صدر استان های کشور قرار دارد.