اجرای مجدد طرح زوج و فرد در نوبت صبح برای هسته مرکزی شهر اصفهان رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای مجدد طرح زوج و فرد در نوبت صبح برای هسته مرکزی شهر اصفهان از امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، […]

اجرای مجدد طرح زوج و فرد در نوبت صبح برای هسته مرکزی شهر اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای مجدد طرح زوج و فرد در نوبت صبح برای هسته مرکزی شهر اصفهان از امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع اظهار کرد: با تشدید آلودگی هوا و در اجرای مصوبات کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استانداری طرح زوج و فرد هسته مرکزی شهر اصفهان در نوبت صبح از امروز چهارشنبه ۱۷ آبان‌ماه مجدداً به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت گفت: زمان اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان اصفهان اظهار داشت: خودروهایی که به‌صورت غیرمجاز وارد محدوده طرح زوج و فرد شوند توسط دوربین‌های هوشمند مورد اعمال قانون می‌گیرند و مبلغ جریمه آنها نیز برای هر بار واردشدن در آن محدوده ۱۰۵ هزار تومان خواهد بود.

زارع کاهش آلودگی هوا و داشتن هوای پاک را نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم و رانندگان عنوان کرد و گفت: به شهروندان و کارمندان ادارات توصیه می‌کنیم در این روزها از وسایل نقلیه عمومی برای رفت‌وآمد خود استفاده کرده و حتی‌المقدور از آوردن خودروی شخصی به بیرون از منزل خودداری کنند.