جمهوری اسلامی بر سر امنیت به هیچ وجه ملاحظه‌ای ندارد نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه سلاح‌های ما از گنبد آهنین آنها رد شد پیام خود را داشت و پیام این بود که جمهوری اسلامی بر سر امنیت به‌هیچ‌وجه ملاحظه‌ای ندارد و این برخورد را در عمل نشان می‌دهد و این نیست […]

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه سلاح‌های ما از گنبد آهنین آنها رد شد پیام خود را داشت و پیام این بود که جمهوری اسلامی بر سر امنیت به‌هیچ‌وجه ملاحظه‌ای ندارد و این برخورد را در عمل نشان می‌دهد و این نیست که فقط در حد شعار باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ جمهوری اسلامی ایران اخیراً در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات ده‌ها پهپاد انتحاری و موشک‌های بالستیک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که عملیات ترکیبی ایران به اراضی اشغالی خسارت‌های فراوانی به صهیونیست‌ها وارد کرده است.

این عملیات واکنش بسیاری از شخصیت‌ها و تحلیلگران برجسته سیاسی و فعالان رسانه‌ای را به همراه داشت و در همین راستا خبرنگار صاحب نیوز گفتگویی با مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی داشته که در زیر به آن می‌پردازیم:

مهدی طغیانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز» با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد عملیات نیروهای مسلح در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه بودیم، اظهار کرد: واقعیت این است که به دلیل حمله‌ای که به کنسولگری شده بود و برای اولین‌بار به جایی که در حکم خاک کشور ماست رژیم صهیونیستی جرئت حمله پیدا کرده بود این تدبیر وعده صادق انجام شد.

وی افزود: فارغ از اینکه چه میزان خسارت ایجاد کرد اصل اینکه از لایه‌های مختلف تدافعی که همهٔ کشورهای پیشرفته و کشورهایی که از جهت قدرت نظامی در دنیا جزو پیشگامان هستند بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: این که سلاح‌های ما از گنبد آهنین آنها رد شد، پیام خود را داشت و پیام این بود که جمهوری اسلامی بر سر امنیت به‌هیچ‌وجه ملاحظه‌ای ندارد و این برخورد را در عمل نشان می‌دهد و این نیست که فقط در حد شعار باقی بماند.

وی تأکید کرد: پیام رسید و ما بعید است که شاهد چنین رفتارهایی مانند حمله به کنسولگری از سوی اسرائیل باشیم.

طغیانی اظهار امیدواری کرد: پایان این مسئله به اتمام جنگ غزه و پیروزی مقاومت ختم شود و به پایان تحریم‌ها برسیم.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله مشکلات ریز و درشتی که از جهت اقتصادی کشور با آن مواجه هست هم به‌واسطه فشار تحریمی و مشکلات ساختاری که داریم و تنگی معیشتی هم که برای مردم به وجود آمده رفع شود
خبرنگار: الهام خانی