مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت ذخیره سوخت موجود نیروگاه‌های فارس تکمیل و قبل از پایان آبان کامل می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،اسداله طاهری از سوخت رسانی و تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها و کارخانجات […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت ذخیره سوخت موجود نیروگاه‌های فارس تکمیل و قبل از پایان آبان کامل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،اسداله طاهری از سوخت رسانی و تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها و کارخانجات سیمان قبل از شروع فصل سرما خبرداد وگفت: سوخت این بخش از صنایع تا قبل از پایان آبان ماه تکمیل می‌شود.

وی با بیان این موضوع که نیروگاه‌ها عمده‌ترین مصرف کننده وتحویل گیرنده سوخت در حوزه صنایع هستند افزود، با هماهنگی‌های انجام شده با بخش‌های مختلف تاکنون حدود ۵۰ میلیون لیتر نفتگاز مورد نیاز نیروگاه‌های استان تامین و تحویل شده است.
وی میانگین روزانه نفت گاز تحویلی به چهار نیروگاه استان (سیکل ترکیبی، جهرم، کازرون و بی او تی) را بیش از دو میلیون لیتر عنوان و اظهار کرد تاکنون بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت موجود نیروگاه‌های فوق تکمیل وبا هماهنگی‌ها انجام شده تا قبل از پایان آبان ماه به ذخیره سازی ۱۰۰ درصدی خواهند رسید.
مدیر منطقه فارس با تاکید بر تکمیل ظرفیت سوخت دوم کارخانجات سیمان قبل از قطعی گاز در زمان پیک مصرف در فصل سرما گفت: فرآورده مورد نیاز این کارخانجات (نفت کوره) بعنوان سوخت دوم تحویل خواهد شد که با اعلام قطعی گاز توسط شرکت گاز استان می‌توانند از این سوخت استفاده نمایند.
این مقام مسئول، برگزاری جلسات با شرکت گاز استان، انجام بازدید‌های مشترک با سازمان‌های ذیربط از مصرف کنندگان عمده در بخش صنایع، کنترل ونظارت بر فرایند سوخترسانی به نیروگاه‌ها، پیگیری برای تکمیل مخازن ذخیره‌سازی سوخت دوم در کارخانجات سیمان استان و استفاده حداکثری ازظرفیت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی را ازجمله اقدامات موثر منطقه برای تامین بموقع سوخت نیروگاه‌ها و کارخانجات سیمان استان برشمرد.