مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت کشور را تأمین می‌کند امام جمعه اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: دشمن بسیار سعی می‌کند که مردم در این انتخابات شرکت نکنند و رأی ندهند، ولی مردم ما باید بدانند که مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت کشور را تأمین می‌کند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ آیت‌الله […]

امام جمعه اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: دشمن بسیار سعی می‌کند که مردم در این انتخابات شرکت نکنند و رأی ندهند، ولی مردم ما باید بدانند که مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت کشور را تأمین می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در همایش ائمه جماعات مساجد اصفهان که با موضوع تبیین پویش «کاشی حرم» برگزار شد، گفت: روحانیون در همه دوران انقلاب پای این نظام مقدس بوده‌اند و شهدای زیادی از روحانیون نیز تقدیم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: دشمن بسیار سعی می‌کند که مردم در این انتخابات شرکت نکنند و رأی ندهند، ولی مردم ما باید بدانند که مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت کشور را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم باید خط خود را مشخص کنند و مراقب باشند در خط دشمن بازی نکنند، تصریح کرد: هر کسی یازدهم اسفندماه در انتخابات شرکت نکرد و رأی نداد، باید بداند که در واقع به دشمن رأی داده است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به اهمیت رفاه حال زائران عتبات عالیات، خاطرنشان کرد: ائمه اطهار به هزینه کردن‌های ما نیازی ندارند و یکی از کارهای مهم برای ائمه، رفاه زائران آنها است که توسعه حرم و… از جمله این اقدامات است که در راستای رفاه حال زائران عتبات عالیات انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پایان تأکید کرد: رفاه حال زائران عتبات عالیات بسیار حائز اهمیت است و تلاش‌هایی که در این راستا انجام شده قابل تقدیر است.