فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از کشف یک تن آرد احتکار شده به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک واحد نانوایی در این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان،سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: […]

فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از کشف یک تن آرد احتکار شده به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک واحد نانوایی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان،سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی مردم، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از احتکار و دپوی غیرقانونی مقادیر قابل توجهی آرد در یک واحد نانوایی واقع در یکی از مناطق این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع و انجام اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از این واحد نانوایی پرداختند و یک تن و ۵۲۰ کیلو آرد احتکاری به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان دستگیری یک نفر در این خصوص اظهار داشت: واحد نانوایی مذکور پلمب و متهم به همراه کالای مکشوفه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
این مقام انتظامی با اشاره به تأثیر مخرب احتکار کالا بر اقتصاد کشور بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم و مخرب اقتصادی تأکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار خود را در این خصوص بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.