استانداری اصفهان پیگیر وضعیت و تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات استاندار اصفهان گفت: روز گذشته که در تهران حضور داشتم پیگیری لازم در خصوص وضعیت معلمان خرید خدمات انجام شد و از سوی دیگر مدیرکل آموزش‌وپرورش نیز در دفتر بنده حضور یافتند و مذاکراتی را دراین‌خصوص داشتیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

استانداری اصفهان پیگیر وضعیت و تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات

استاندار اصفهان گفت: روز گذشته که در تهران حضور داشتم پیگیری لازم در خصوص وضعیت معلمان خرید خدمات انجام شد و از سوی دیگر مدیرکل آموزش‌وپرورش نیز در دفتر بنده حضور یافتند و مذاکراتی را دراین‌خصوص داشتیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، همایش فرمانداران استان با حضور استاندار اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر اعضاء، سه‌شنبه سی‌ام آبان‌ماه، به میزبانی شهرستان لنجان برگزار شد.

سید رضا مرتضوی در حاشیه این نشست، فرمانداران را نمایندگان عالی دولت دانست و اظهار کرد: بر اساس نگاه رهبر مقام معظم انقلاب، فرمانداران در سلسله‌مراتب حاکمیت قرار دارند و مسئول و مدیر اجرای سیاست‌های عمومی کشور در حوزه‌های استحفاظی خود هستند.

وی افزود: به دلیل ضرورت انسجام‌بخشی و حرکت هماهنگ در سطح استان اصفهان نشست‌هایی به‌صورت ماهیانه و بر اساس ضرورت هر دو هفته یک‌بار با محوریت استان و با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مختلف استان اصفهان برگزار می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی مسائل زمینه نگاه هم‌افزا در استان را می‌طلبد، تصریح کرد: در این جلسات برخی مسائل استان که عمومیت داشته و نیاز است با هماهنگی فرمانداران برای آنها تدابیر لازم اتخاذ شود مسائلی چون نهضت ملی مسکن، تورم، رشد تولید، انتخابات و… به بحث گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه در ایامی قرار داریم که با جدیت بیشتری در حوزه نهضت ملی مسکن در حال فعالیت بوده و درگیر با مباحث مرتبط با انتخابات هستیم، این مباحث در دستور کار گردهمایی فرمانداران استان قرار دارد.

مرتضوی اضافه کرد: امیدواریم با هماهنگی و حضور مدیران کل و مدیران دستگاه‌های مختلف در نهایت شکل‌گیری نگاهی هم‌افزا و مؤثر در پیشبرد سیاست‌های دولت سیزدهم در استان اصفهان باشیم.

وی با اشاره به بحث آخرین وضعیت معلمان خرید خدمات، گفت: روز گذشته که در تهران حضور داشتم پیگیری لازم در خصوص وضعیت معلمان خرید خدمات انجام شد و از سوی دیگر مدیرکل آموزش‌وپرورش نیز در دفتر بنده حضور یافته و مذاکراتی دراین‌خصوص انجام شد و در نهایت دو مسیر برای حل این مشکل در حال پیگیری است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: سعی شده است در استان با تأمین اعتبار این مبحث پیگیری و حل‌وفصل شود و در تلاش هستیم طی یکی دو روز آینده پرداخت حقوق این عزیزان به نتیجه ختم شود و در مسیر ملی نیز با تأمین اعتبار فراگیر توسط سازمان برنامه بودجه و وزارت آموزش‌وپرورش این مهم به‌صورت اساسی انجام شود.