کردستان روز جمعه میزبان رییس جمهور است استاندار کردستان گفت: رییس جمهور در بیست و هفتمین سفر استانی خود روز جمعه به کردستان سفر می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان اسماعیل زارعی کوشا اظهار داشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی جمعه (۱۷ تیر) به […]

کردستان روز جمعه میزبان رییس جمهور است

استاندار کردستان گفت: رییس جمهور در بیست و هفتمین سفر استانی خود روز جمعه به کردستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان اسماعیل زارعی کوشا اظهار داشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی جمعه (۱۷ تیر) به کردستان می‌آید که امیدواریم مصوبات این سفر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر استان باشد.

وی افزود: در این سفر معاونین و وزرای دولت رییس جمهور را همراهی می‌کنند که هر شهرستانی میزبان یکی از وزرا و یا همراه رییس جمهور خواهد بود.

استاندار کردستان اضافه کرد: برای برنامه ریزی سفر و پیگیری طرح‌های عمرانی، جلسات کارشناسی متعددی در سطح استان و ستاد دولت تشکیل  و در این جلسات کارشناسی با همکاری نهادهای اجرایی، اولویت‌های استان احصا و برای اجرای طرح‌های اولویت دار تصمیم لازم اتخاذ شده تا در این سفر مصوب شود.
زارعی‌کوشا تاکید کرد: حضور آیت الله رییسی و هیات دولت در استان، فرصت خوبی است تا با وضعیت منطقه بیتشر آشنا شده و برای رفع مشکلات استان تصمیم گیری شود.

استاندار کردستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات حوزه کاری خود را احصا و به استانداری اعلام کرده‌اند تا در سفر رییس جمهور به استان بررسی شود.
بیست و ششمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان خراسان شمالی بود که دوم تیر انجام شد و کردستان بیست و هفتمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان