شورای مرکزی نظارت بر نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها، اماکن و موسسات عمومی در نخستین نشست خود بر ضرورت نظارت دقیق و کارشناسی نسبت به نام‌گذاری موسسات عمومی و همچنین معابر، خیابان‌ها و اماکن، براساس مفاخر اسلامی و ملی کشور تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، نخستین نشست شورای مرکزی نظارت بر نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها، […]

شورای مرکزی نظارت بر نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها، اماکن و موسسات عمومی در نخستین نشست خود بر ضرورت نظارت دقیق و کارشناسی نسبت به نام‌گذاری موسسات عمومی و همچنین معابر، خیابان‌ها و اماکن، براساس مفاخر اسلامی و ملی کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، نخستین نشست شورای مرکزی نظارت بر نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها، اماکن و موسسات عمومی با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزارت کشور و نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست، اعضا بر ضرورت ساماندهی نام‌گذاری‌ها در یک بستر سامانه‌ای تاکید کردند.

جمالی‌نژاد بر ضرورت استفاده از سامانه‌های موجود در رصد دقیق نام‌گذاری معابر و خیابان‌های شهر، تاکید کرد و گفت: تلاش داریم با تقویت سامانه‌های موجود از اسامی تکراری در خیابان‌ها و معابر شهر جلوگیری کنیم.

وی وجود ساختار برنامه‌ریزی شده و منظم در این خصوص را ضروری دانست و ادامه داد: با طراحی و تقویت سامانه، همه نام‌های خیابان‌ها و معابر شهری بارگذاری می شوند.

معاون عمرانی وزارت کشور با بیان اینکه بسیاری از اسامی خیابان‌ها و معابر با فرهنگ عمومی منطقه تناسب دارد، اظهار کرد: هر گونه تغییر این اسامی باید با در نظر گرفتن ملاحظات بومی و اجتماعی هر منطقه باشد.

قرار شد این نشست، به صورت فصلی با حضور نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور برگزار شود.