رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: این آستان مقدس برای ایام دهه پایانی ماه صفر بیش از ۱۰۰ برنامه را در گستره حرم مطهر، کشور و بین‌الملل تدارک دیده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، عبدالحمید طالبی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های قرارگاه […]

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: این آستان مقدس برای ایام دهه پایانی ماه صفر بیش از ۱۰۰ برنامه را در گستره حرم مطهر، کشور و بین‌الملل تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، عبدالحمید طالبی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های قرارگاه دهه پایانی ماه صفر افزود: برگزاری دوره دانش‌افزایی ادب حضور، برپایی ۱۱۰ ایستگاه فرهنگی و خدماتی در حرم مطهر رضوی، راه‌اندازی ۱۳ ایستگاه فرهنگی با نگاه کودک و نوجوان و ارائه خدمات ویژه به زائران اهل سنت از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی گفت: راه‌اندازی سامانه خدمت، برپایی موکب‌های خدمت‌رسانی و احداث بیمارستان‌های صحرایی در حرم مطهر رضوی برخی دیگر از برنامه‌هایی است که در دهه پایانی ماه صفر اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: اثربخشی زیارت از دور و نزدیک، بهبود ارائه خدمات به زائران، حمایت از تشکل‌های مردمی و توجه ویژه به مجاوران از مهمترین محورهای برنامه های آستان قدس رضوی در روزهای پایانی ماه صفر است.