آمریکا و رژیم صهیونیستی دیگر جایی در منطقه ما ندارند  فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ملل مظلوم و مستضعف منطقه بیدار شده‌اند و دیگر جایی برای حضور، نقش‌آفرینی و جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، امیر سید عبدالرحیم موسوی در راهپیمایی قدس اصفهان با بیان […]

 فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ملل مظلوم و مستضعف منطقه بیدار شده‌اند و دیگر جایی برای حضور، نقش‌آفرینی و جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، امیر سید عبدالرحیم موسوی در راهپیمایی قدس اصفهان با بیان اینکه روز قدس روز وحدت همه آزادی‌خواهان و حق‌طلبان عالم است، اظهار کرد: این روز، روز اعلام فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بندگان خدا همیشه یاوران مظلومان هستند، گفت: امروز چه مظلومی بالاتر از غزه و فلسطین و چه ظالمی بالاتر از صهیونیست است؛ این روز، روز حمایت از فلسطین و غزه و لعنت بر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار است.

وی با بیان اینک ۷۵ سال از جنایات صهیونیست‌ها می‌گذرد و قریب به هشت دهه است که یک ملت مظلوم از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم شده‌اند، گفت: در طول این هفت دهه گذشته کشتن ساکنان بومی، به اسارت گرفتن و زندانی کردن مردم و نقض حقوق اولیه انسانی به‌صورت مداوم، روزانه و آشکار و علنی پیش چشم همه مجامع بین‌المللی ادامه داشته است.

*مدیریت صحنه رژیم صهونیستی در دست آمریکایی‌ها است

امیر موسوی با بیان اینکه در اثر این فشارها و تجاوزات سال‌های گذشته نیروهای مقاومت فلسطینی اقدام به طرح‌ریزی و اجرای عملیات طوفان الاقصی کردند و ضربات سنگینی به این رژیم وارد کردند، گفت: عادی‌سازی روابط و توسعه برای به فراموشی سپردن همیشگی مسئله فلسطین موجب طرح‌ریزی عملیات طوفان الاقصی شد و این عملیات آن چنان ضربه‌ای به توان عملیاتی صهیونیست‌ها وارد کرد که دیگر قادر به کنترل صحنه نبودند و عوامل جنایت‌کار آمریکایی وارد عرصه شدند و مدیریت صحنه را در دست گرفتند و با ارسال حجم زیاد تجهیزات نظامی تلاش کردند تعادل ازدست‌رفته این رژیم را بازگردانند.

*طوفان الاقصی نقطه عطفی در حرکت تمدن بشر به شمار می‌رود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در طول این ۶ ماه گذشته اثبات شد که شکست این رژیم ترمیم‌ناپذیر است، امروز جهان به جهان قبل از هفتم اکتبر و بعد از آن تقسیم شده است و طوفان الاقصی نقطه عطفی در حرکت تمدن بشر به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باهدف جبران شکست مفتضحانه دست به جنایات گسترده علیه مظلوم غزه زد و با نادیده‌گرفتن حقوق بین‌الملل جرایم زیادی از جمله نسل‌کشی، نقض آشکار حقوق زنان و کودکان و جنایت علیه بشریت را انجام داد، گفت: این اقدامات از یک سو نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری آن و از سوی دیگر نمایان گر استیصال آن در برابر چالش‌ها است.

بزرگ‌ترین دستاورد طوفان الاقصی جلوگیری از فراموشی مسئله فلسطین

امیر موسوی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی جلوگیری از فراموشی مسئله فلسطین و تبدیل به مسئله اول جهان اسلام است، گفت: امروز نه‌تنها مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام که مسئله اول جهان است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حمله به مراکز دیپلماتیک ایران نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در ادامه نبرد ناکام مانده است، تصریح کرد: این حمله یک اقدام انفعالی و نشان‌دهنده ترس و شکست در برابر مقاومت در میدان نبرد است و این اقدام وحشیانه واکنشی است در برابر شکست‌ها است.

وی با بیان اینکه حالا تمام توان رژیم صهیونیستی این است که مسئله‌ای بزرگ‌تری بیافریند که موضوع فلسطین را به حاشیه ببرد و مسئله فلسطین را به مسئله فرعی تبدیل کند، خاطرنشان کرد: باگذشت ۶ ماه از جنگ این رژیم نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا کند.

امیر موسوی تصریح کرد: رژیمی که ۶ روزه سه ارتش بزرگ کشورهای عربی را شکست داد و اراضی زیادی را تصرف کرد امروز ۶ ماه که در باتلاق گیر کرده و شکست‌خورده است و این قدرت مقاومت اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز ماهیت این رژیم بیش از هر زمان دیگری در جهان برملا شده است، خاطرنشان کرد: امروز دیگر همه دنیا فهمیده‌اند که  حق کجا و باطل کجا است؛ همه؛ جز آن‌هایی که تلاش می‌کنند خود را به نفهمی بزنند به این مسئله رسیده‌اند و این دستاورد با هزینه سنگین تقدیم بیش از ۳۰ هزار شهید که بیش از ۷۰ درصد آن را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند به دست آمد.

*فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هرگز نباید از جوش‌وخروش بیفتد

وی گفت: فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هرگز نباید از جوش‌وخروش بیفتد و فریاد زنده‌باد فلسطین، زنده‌باد غزه و زنده باید مقاومت در عالم فراگیر باشد.

مقام ارشد نظامی ایران با بیان این که در این جنایت عملکرد دولت‌های غربی و به‌ویژه امریکا جنایت‌کار که با ادعاهای حقوق بشر گوش جهان را کر کرده بودند برملا شده است، اذعان کرد: دیگر هیچ‌کس این ادعاها را از آنها باور نمی‌کند و این جنایت‌ها آزمون بزرگی برای سازمان‌های بین‌المللی بوده است که ناتوانی آن‌ها در تصویب قطعنامه‌ها را نشان می‌دهد و تنها راه فلسطین و رهایی منطقه از خطر صهیونیست مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و نابودی آن‌ها است و امروز مقاومت در مسئله غرب آسیا مسئله‌ای اساسی است که دنیا را به خودش متوجه کرده است.

وی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر بخشی از توانمندی جبهه مقاومت به نمایش گذاشته است، گفت: توانمندی جبهه مقاومت بیش از آن که در توان نظامی باشد در عزم ملت‌های مسلمان است و این چنگ‌اندازی‌های به این سو و آن‌سوی رژیم صهیونیستی تلاش مذبوحانه این رژیم برای بازگرداندن هیمنه ازدست‌رفته است که هیچ‌گاه باز نخواهد گشت.

موسوی با بیان اینکه امروز ملل مظلوم و مستضعف منطقه بیدار شده‌اند و دیگر جایی برای حضور، نقش‌آفرینی و جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه وجود ندارد، عنوان کرد: نسل امروز فلسطین ظلم‌پذیر نیست و تجاوز و اشغال را برنمی‌تابد و مقاومت تا پیروزی را انتخاب کرده است و تا ابد وارثان و صاحبان فلسطین خواهند بود.

خبرنگار: الهام خانی