پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان با جدیت تمام در حال انجام است. معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان از ادامه پالایش و بررسی مدارک متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به صورت شبانه روزی در استان خبر داد و گفت: امیدوارم با توجه به‌ تعداد متقاضیان ثبت نامی […]

پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان با جدیت تمام در حال انجام است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان از ادامه پالایش و بررسی مدارک متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به صورت شبانه روزی در استان خبر داد و گفت: امیدوارم با توجه به‌ تعداد متقاضیان ثبت نامی و لزوم صرف وقت در ساماندهی متقاضیان واجد شرایط کار پالایش آنان حداکثر تا مرداد ماه به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، کردستان مصطفی رضایی اظهار کرد: برنامه ابلاغی نهضت ملی مسکن در استان کردستان ۸۷۲۳۹واحد است که در جریان مراحل مختلف ثبت نام حدود ۱۵۱ هزار نفر در شهرهای استان متقاضی بهره مندی از این طرح و خانه دار شدن هستند.

وی ادامه داد:بلافاصله کار رسیدگی به مدارک متقاضیان بعد از اتمام ثبت نام آغاز شد وباتوجه به تعداد زیاد متقاضیان، این امر هنوز به اتمام نرسیده و پیش بینی می‌شود حداکثر تا پایان مرداد ماه متقاضیان نهایی و واجد شرایط مشخص شوند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان افزود : دربحث تامین زمین برای عملیاتی نمودن نهضت ملی مسکن در کردستان نیز با تلاش مضاعف همکاران کارهای شایسته ای انجام شده که می توان به الحاق۱۱۲ هکتار به شهر سقز و آغاز فرایندالحاق۵۰هکتاربه دیواندره و ۱۴۷ هکتار به شهر قروه اشاره کرد.

وی افزود هم اکنون تعدادی پروژه در نقاط مختلف استان فعال بوده که بعضی از پروژه ها از پیشرفت مناسب برخوردارند که میتوان از پروژه ۷۲ واحدی در شهر قروه با ۸۰ درصد پیشرفت نام برد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان