نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هرسال پرشورتر انجام می شود،اظهار داشت: این حضور به کشور های دیگر هم سرایت پیدا کرده و مردم ادیان دیگر حتی یهودیانی که روحیه آزادگی دارند، در این روز در راهپیمایی شرکت می کنند. آیت الله سید ابوالحسن مهدوی […]

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هرسال پرشورتر انجام می شود،اظهار داشت: این حضور به کشور های دیگر هم سرایت پیدا کرده و مردم ادیان دیگر حتی یهودیانی که روحیه آزادگی دارند، در این روز در راهپیمایی شرکت می کنند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه از زمانی که بیش از ۴۰ سال قبل حضرت امام(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس اعلام کردند،هر سال حضور مردم پرشورتر و با انسجام بیشتر بوده است اذعان کرد: این حضور به کشور های دیگر هم سرایت پیدا کرده و مردم ادیان دیگر حتی یهودیانی که روحیه آزادگی دارند، در این روز در راهپیمایی شرکت می کنند.
وی افزود: روز قدس روز دفاع از حق مظلومین جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه شرعی و وظیفه عقلانی بیان کرد و اظهار داشت: از این جهت که باید از مظلوم دفاع کنیم و در مقابل ظالم بایستیم وظیفه عقلی و از جهت اینکه امیرالمومنین علی(ع) فرمودند نسبت به ظالم خصم و نسبت به مظلوم کمک کار باشید،وظیفه شرعی ما این است که در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر همانگونه که رهبری فرمودند، شاهد آزادی قدس باشیم و جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و نود انشاالله آن روز را ببینند و با ظهور حضرت مهدی(عج)شاهد تسلط مستضعفین بر کل جهان هستی باشیم.
خبرنگار: الهام خانی