صدور حکم استخدام برای بیش از ۶ هزار نومعلم اصفهانی مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از صدور حکم استخدام برای بیش از ۶ هزار نومعلم اصفهانی خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهران اسدی گفت: با تلاش کارشناسان امور اداری در نواحی و مناطق آموزش و […]

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از صدور حکم استخدام برای بیش از ۶ هزار نومعلم اصفهانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهران اسدی گفت: با تلاش کارشناسان امور اداری در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، طی روزهای اخیر در مجموع ۶ هزار حکم استخدام صادر شد که بالغ بر ۴ هزار مورد آن مربوط به نیروهای جدیدالاستخدام ماده ۲۸ شامل آموزگاران ابتدایی، استثنائی، دبیری و هنرآموزی و ۲ هزار حکم دیگر نیز مربوط به دانشجومعلمان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان بود.

وی اظهار داشت: احکام استخدام پیمانی معلمان جدیدالاستخدام و احکام استخدام آزمایشی دانشجومعلمان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان صادر شد.

این مقام مسئول افزود: با تلاش کارشناسان امور اداری در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، طی روزهای اخیر در مجموع ۶ هزار حکم صادر شد که بالغ بر ۴ هزار مورد آن مربوط به نیروهای جدیدالاستخدام ماده ۲۸ شامل آموزگاران ابتدایی، استثنائی، دبیری و هنرآموزی و ۲ هزار حکم دیگر نیز مربوط به دانشجومعلمان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان بود.

اسدی بیان داشت: با صدور این احکام، تمامی نیروهایی که به تازگی در قالب آزمون استخدامی و کنکور سراسری به جمع معلمان اضافه شدند، حقوق آذرماه را دریافت خواهند کرد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: این فرایند در حالت عادی نیاز به چند هفته فرصت داشت که با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان و کارشناس مسئولان امور اداری در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان، طی سه روز کاری به سرانجام رسید.