«نیکلای پاتروشف» رئیس شورای امنیت روسیه پس از دیدار با مقام ارشد چین از توافق برای تقویت همکاری نظامی و «شراکت راهبردی» دو کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری فارس،در حالی که فشارهای واشنگتن به پکن برای دور شدن از مسکو ادامه دارد، طی سفر مقام ارشد روسیه به چین دو طرف درباره […]

«نیکلای پاتروشف» رئیس شورای امنیت روسیه پس از دیدار با مقام ارشد چین از توافق برای تقویت همکاری نظامی و «شراکت راهبردی» دو کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری فارس،در حالی که فشارهای واشنگتن به پکن برای دور شدن از مسکو ادامه دارد، طی سفر مقام ارشد روسیه به چین دو طرف درباره تقویت همکاری‌ها به ویژه در زمینه‌های مسائل دفاعی و نظامی توافق کردند.

منابع رسانه‌ای خبر دادند، «نیکلای پاتروشف» رئیس شورای امنیت روسیه برای پیگیری توافقات صورت گرفته در دیدار روسای جمهور این کشور و چین با «یانگ جیه‌چی» مدیر دفتر کمیسیون مرکزی روابط خارجی حزب حاکم چین دیدار کرد.

خبرگزاری رویترز خبر داد که پاتروشف که یکی از متحدان نزدیک ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه است، به شهر «نانپینگ» چین سفر کرده تا «شراکت راهبردی» مسکو و پکن را تقویت کند.